کد خبر : 1335010 | 31 خرداد 1395 ساعت 10:47 | 126.1K بازدید | 5 دیدگاه

بازتاب حضور آقای گل در یونان

سرمایه گذاری پائوک روی استعدادهای ایرانی

نهایی شدن حضور آقای گل فصل گذشته لیگ برتر ایران در پائوک بازتاب زیادی در سطح رسانه های یونانی داشت.

سرمایه گذاری پائوک روی استعدادهای ایرانی

به گزارش "ورزش سه"، خبر انتقال مهدی طارمی به باشگاه پائوک یونان در سایت "gazzetta" یونان بازتاب داشت تا جایی که این سایت به عنوان یکی از معتبرترین سایت های خبری یونان خرید این بازیکن را در راستای سیاست های جدید نقل و انتقالاتی باشگاه مطرح سالونیکا دانست.


این سایت در خصوص خرید طارمی در مطلبی  با عنوان پائوک در ایران به دنبال بازیکن می گشت، نوشت: گفته می شود مهدی طارمی مهاجم آینده دار ایرانی به تیم پائوک می آید. مهدی طارمی مهاجم کلاسیک باشگاه پرسپولیس و تیم ملی ایران به زودی قراردادی ۲ ساله با تیم پائوک خواهد بست تا این طور به نظر برسد که خرید بازیکن با استعداد از ایران  دراولویت سیاست های نقل و انتقالاتی باشگاه پائوک باشد».


پیش از این گفته می شد مسئولان پائوک سخت در تلاش بودند تا کریم انصاری فرد را به جمع بازیکنان خود در بیاورند که با شکست در این پروسه به سراغ هم تیمی او در تیم ملی ایران رفته و اقای گل لیگ برتر را جذب کردند.سیاستی که نشان می دهد این باشگاه یونانی برای درآمد زایی به دنبال خرید ستاره های آنیده دار و جوان ایرانی است تا در یک برنامه کوتاه مدت آنها را پرورش داده و با قیمتی مناسب به فروش برساند.


در این بین نمایش های خوب کریم انصاری فرد با پیراهن پانانیونیس در این تغییر رویه باشگاه های یونانی بی تاثیر نبوده چون ثابت شد سرمایه گذاری اندک روی بازیکنان ایرانی می تواند سود خوبی را نصیب باشگاه ها کند. پائوک که گفته می شود مهدی طارمی را با قراردادی 400 تا 500 هزار یورویی برای هر فصل به خدمت گرفته قطعا امیدوار است با درخشش بیشتر طارمی او را با دو تا سه برابر این قیمت به فروش برساند از همین رو سایت های معتبر خبری یونان هم با پی بردن به این سیاست موضوع حضور بازیکنان مستعد ایرانی در لیگ یونان را بازتاب دادند.

دیدگاه‌ها