کد خبر : 1335042 | 31 خرداد 1395 ساعت 12:11 | 56.2K بازدید | 0 دیدگاه

اسیر دلال بازی نمی‌شویم / اصول اخلاقی را از بین بردند

آذری: بمب و ترقه بماند برای آخر فصل!

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن نسبت به جو موجود در نقل و انتقالات باشگاه ها انتقاد کرد.

آذری: بمب و ترقه بماند برای آخر فصل!

سعید آذری در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره شرایط باشگاه ذوب‌آهن، نقل و انتقالات، بازیکنان جدایی طلب و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:


استراتژی جدیدی داریم
شرایط خوبی در باشگاه ذوب آهن حاکم است. با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و همزمان در کارخانه ذوب‌آهن، ما سیاست خاصی را در نظر گرفتیم. بنا بر اعلام سیاست کارخانه ذوب آهن سیاست بودجه انقباضی را در دستور کار قرار دادیم و استراتژی جدیدی را در نقل وانتقالات دنبال می کنیم. هدفمان این است که بیشتر دنبال بازیکنان جوان و آینده دار باشیم که نرخ شان بالا نباشد. این بازیکن در آینده تبدیل به ستاره هایی گرانقیمت می شوند.


بمب ها و ترقه هایمان را آخر فصل می ترکانیم
اکنون اکثر باشگاه ها در فصل ترکاندن بمب و ترقه هستند اما ما بمب ها و ترقه هایمان را برای اواخر فصل نگه داشتیم. ما شرایطی را طی می کنیم که بازیکنان جوانمان را به فوتبال ایران معرفی کنیم. ضمن اینکه برنامه ریزی مان طوری است که بتوانیم به تعهدات مالی مان عمل کنیم. بعضی باشگاه ها روی کاغذ تعهدی می دهند اما در آخر فصل نمی توانند آن را پرداخت کنند. در ذوب آهن از این خبرها نیست. به تعهدی که می کنیم عمل می کنیم چون همه ارقام حساب شده است. البته که کار سختی را پیش رو خواهیم داشت.


از بازیکنان جدیدمان بیشتر می شنوید
در اصل ما تیم خود را سال گذشته بستیم. با عقد قرارداد دو یا سه ساله در سال گذشته، شرایط مان خوب است. دیدید که برای بازیکنان ما مثل حدادی فر برخی باشگاه ها چه هیاهویی ایجاد کردند اما عکس العملی نشان ندادیم و همه نفراتی که قرارداد دارند در تمرینات حضور یافتند. ما امسال هم دو بازیکن تاکنون جذب کردیم. قطعا سال بعد از یاسر فیضی بیشتر می شنوید. او داشنجوی رشته مهندسی شیمی است . محمد ستاری هم بازیکن اینده داری است. قصد داریم بهترین نفرات را به خدمت بگیریم تا شرایط خوبی را تجربه کنیم.


اصول اخلاقی زیر پا گذاشته شده است
از جمع بازیکنانی که با ما قرارداد دارند و بحث هایی درباره جدایی شان وجود دارد، هنوز هیچ‌کس رفتنی نشده است. من از کسی ابایی نداریم و کاری را انجام می دهم که درست باشد. در این بازار پرهیاهوی نقل و انتقالاتی که هیچ کس به اصول اخلاقی پایبند نیست و اصول معرفتی، انسانی و ورزشکاری زیر پا گذاشته می شود، ترجیح می دهم با سیاست خودم جلو بروم. شما می بینید بازیکن صبح در یک باشگاه حضور پیدا می کند و عصر با باشگاه رقیب قرارداد می بندد. این شرایط قابل هضم نیست. ما اسیر دلال بازی ها نمی شویم و با سیاست بودجه انقباضی خودمان جلو می رویم.


درباره بیانیه کی‌روش نظری ندارم
درباره بیانیه کی روش اظهارنظری نمی‌کنم. این مساله مربوط به حوزه فنی است و ترجیح می‌دهم مربیان به اظهارنظر بپردازند. من حرفی در این خصوص نمی‌زنم.

دیدگاه‌ها