کد خبر : 1335278 | 01 تیر 1395 ساعت 10:34 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

کولمن: در دور بعد می‌توانیم بهتر هم کار کنیم

کریس کولمن، سرمربی تیم ملی ولز عنوان کرد که تیمش در دور بعد می‌تواند نتایج بهتری از دور گروهی کسب کند.

کولمن: در دور بعد می‌توانیم بهتر هم کار کنیم

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان کولمن با پیروزی 3-0 شب گذشته مقابل روسیه به عنوان صدرنشین گروه به دور بعد رقابت‌ها صعود کردند و در این مرحله با تیم سوم یکی از گروه‌های A، C یا D روبرو خواهند شد. حال کولمن عنوان کرد که آنها در دور بعد حتی از دور گروهی هم بهتر ظاهر خواهند شد.


او گفت:" این سه امتیاز برای ما خیلی مهم بود ولی نمایش ما حتی از سه امتیاز هم بهتر بود. فکر می‌کنم بازیکنانم خیلی شجاع بودند و منظورم شجاعت بدون توپ نیست،‌ منظورم مالکیت توپ است. آنها هر آنچه در توانشان بود انجام دادند تا مالکیت توپ حفظ شود. این کار را مقابل انگلیس انجام ندادیم. بدون توپ هم عالی بودیم ولی به اندازه امشب خوب کار نکردیم. من از عملکرد شاگردانم خیلی راضی هستم.

 

1121326

 


قبلا هم گفته بودم که انتظار بیشتر از اینها از این تیم دارم. فکر می‌کنم در هر مقطعی حذف شویم نتیجه بدی نگرفته ایم. این بازیکنان به دنبال چیز دیگری هستند، به دنبال موفقیت. این تنها بخشی از مسیری است که در آن قرار دارند و من و دستیارانم خوشحالیم که با آنها پیش می‌رویم. باید دید در دور بعد با چه تیمی روبرو خواهیم شد ولی همانطور که از ابتدای رقابت‌ها گفتم، بدون ترس ظاهر خواهیم شد. به همه احترام می‌گذاریم ولی بدون هیچ ترسی. وقتی اینطور بازی می‌کنیم، چرا باید ترسی داشته باشیم."

دیدگاه‌ها