کد خبر : 1335311 | 01 تیر 1395 ساعت 11:33 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی ایرلند شمالی - آلمان

دو تیم ایرلند شمالی و آلمان، امشب در دیدار پایانی گروه C رقابت‌های یورو 2016 به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی ایرلند شمالی - آلمان

به گزارش "ورزش سه"،‌ سوم شدن ایرلند شمالی در مرحله گروهی مسجل شده و این تیم مطمئنا می‌خواهد با کسب یک امتیاز از آلمان، وضعیت بهتری برای صعود به دور بعد داشته باشند.


ایرلند شمالی


ایرلند در بازی اول خود مقابل لهستان مقابل این تیم 1-0 شکست خورد ولی در بازی دوم موفق شد 2-0 اوکراین را از پیش رو برداشته و حالا در رده ی سوم جدول گروهش قرار دارد. با این حال سخت ترین دیدار مرحله گروهیبرای آنها امشب مقابل آلمان برگزار خواهد شد و باید دید آیا آنها قادر به کسب امتیازی از ژرمن ها که در حد و اندازه نام شان در این جام ظاهر نشدند خواهند بود یا نه.دو تیم تا به حال یک بار به مصاف یکدیگر رفتند که آلمان در آن بازی موفق به شکست ایرلند شمالی شد.

 

1119204


آلمان


شاگردان یوآخیم لوو در دیدار اول خود موفق شدند 2-0 اوکراین را شکست دهند ولی در دیدار دوم مقابل لهستان دچار مشکل شده و با نتیجه 0-0 متوقف شدند. با این حال ژرمن ها که به عنوان قهرمان جهان پا به رقابت‌ها گذاشته اند، تا به اینجای کار نتوانسته اند در حد و اندازه انتظارات ظاهر شوند. حال باید دید آقای لوو چه برنامه ای برای تغییر شرایط پیش رویش دارد. انتظار می‌رود امره جان و سانه، امروز برای اولین بار در ترکیب آلمان قرار بگیرند.

 

ترکیب احتمالی:

 

1121337

دیدگاه‌ها