کد خبر : 1335479 | 02 تیر 1395 ساعت 11:15 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین باز ملی زلاتان؟

پیش بازی سوئد - بلژیک

دو تیم سوئد و بلژیک امشب در آخرین دیدار دور گروهی یورو 2016 به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی سوئد - بلژیک

به گزارش "ورزش سه"، هر دو تیم شانس صعود به دور بعد را دارند ولی سوئد برای قطعی کردن این شانس به پیروزی نیاز دارد که می‌تواند صعود بلژیک را به خطر بیندازد.

 

1120375


سوئد


سوئد با یک شکست و یک تساوی و با یک امتیاز در رده ی سوم جدول گروه قرار گرفته است. آنها برای اینکه بتوانند به دور بعد رقابت‌ها صعود کنند باید به پیروزی دست پیدا کنند . از سوی دیگر زلاتان ابراهیموویچ اعلام کرده که یورو 2016 آخرین تورنمنتی است که در آن حضور دارد که این موضوع حساسیت این بازی را به اوج می‌رساند زیرا زلاتان نمی‌خواهد با شکست و حذف از یورو از رقابت‌های ملی خداحافظی کند.لوستینگ تنها مصدوم سوئد است که احتمالا قادر به همراهی تیمش نخواهد بود.

 

1120643


بلژیک


شاگردان مارک ویلموتس که در بازی اول مقابل ایتالیا با 2 گل شکست خوردند، در بازی دوم موفق شدند 3-0 ایرلند را شکست داده و با 3 امتیاز در رده ی دوم جدول گروهشان قرار بگیرند. با توجه به وضعیت سوئد، بلژیک با یک تساوی صعودش به دور بعد به عنوان تیم دوم را قطعی خواهد کرد ولی مسلما ویلموتس نمی‌خواهد مرحله گروهی را تنها با یک برد به پایان برساند و از همین جهت تمام تلاش و مهره هایش را برای کسب نتیجه در این بازی پیش خواهد گرفت. موسی دمبله احتمالا تنها غایب بلژیکی ها خواهد بود.

 

ترکیب احتمالی:

 

1121490

دیدگاه‌ها