کد خبر : 1335517 | 01 تیر 1395 ساعت 23:12 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

لوو: ایرلند هیچ فرصتی به دست نیاورد

سرمربی آلمان معتقد است تیمش می‌توانست با اختلاف بیش از یک گل حریف خود را مغلوب کند.

لوو: ایرلند هیچ فرصتی به دست نیاورد

 

به گزارش "ورزش سه"، ساعتی پیش آلمان در سومین و آخرین بازی مرحله گروهی‌اش در جام ملت‌های اروپا 2016 موفق شد با تک گل ماریو گومز از سد ایرلند شمالی بگذرد و به عنوان تیم نخست گروه C به مرحله یک‌هشتم پایانی این تورنمنت راه یابد.

 

بعد از پایان این مسابقه یواخیم لوو گفت:" ما فرصت‌های گلزنی متعددی خلق کردیم اما بسیاری از آنها را به آسانی از دست دادیم و حال آنکه تیم حریف هیچ موقعیتی به دست نیاورد. باید مقابل دروازه آنها دقیق‌تر، هدفمندتر و با تمرکز بالاتری عمل می‌کردیم. بازی از نظر کیفی خوب بود اما می‌بایستی تسلط بیشتری وجود می‌داشت."

 

سرمربی ژرمن ها در مورد تعویض جروم بواتنگ گفت:" بواتنگ در نیمه اول از ناحیه ماهیچه پشت ساق پا دچار آسیب دیدگی شد و ما برای اینکه ریسک نکنیم، او را تعویض کردیم."

 

 

1121541

 

 

توماس مولر در این دیدار هم موفق به گلزنی نشد اما لوو چندان نگران این موضوع نیست:"من نگران گل نزدن مولر نیستم. بیشتر نگران می شدم اگر او موقعیتی پیدا نمی کرد اما او 4-3 موقعیت خوب داشت و نشان داد که خوب کار می کند. او نزدیک بود امشب گل بزند و مطمئنم که در دیدار بعدی گلزنی خواهد کرد.

 

 

1121544

 

ماریو گومز امروز گل زد که آنچه ما در طول هفته در تمرینات دیدیم را تایید کرد. خوب بود که بازیکن متفاوتی را در خط حمله امتحان کردیم. یک شمال 9 واقعی به جای شماره 9 کاذب. او دوست دارد در نوک حمله بماند و این مهمب ود زیرا ایرلندی ها در دفاع فشرده بودند و این آنها را دچار این تردید می کرد که گومز را بگیرند تا بازیکنی مانند توماس مولر که در این دیدار صاحب چند موقعیت شد.

 

 

 

دیدگاه‌ها