کد خبر : 1335807 | 03 تیر 1395 ساعت 01:15 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراف مربی اتریش به نقطه ضعف تیمش

سرمربی اتریش تاکید کرد در تورنمنتی به سطح جام ملت‌ها به اعتماد به نفس زیادی نیاز است.

اعتراف مربی اتریش به نقطه ضعف تیمش

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب جام ملت‌های اروپا 2016 ساعتی پیش در آخرین بازی تیم‌های گروه F تیم ملی اتریش مقابل ایسلند با نتیجه 2 بر 1 شکست خورد و از ادامه این تورنمنت باز ماند.

بعد از پایان این مسابقه مارسل کولر ،سرمربی اتریش، گفت:" فکر می‌کنم که ما در نیمه اول خوب بازی نکردیم. اشتباهاتمان در بازی‌سازی بیش از اندازه زیاد بود و نتوانستیم فشاری را که می‌خواستیم به حریف تحمیل کنیم. در نیمه دوم بهتر شدیم اما متاسفانه کفایت نکرد. به نظرم در نیمه نخست مشکلمان استرس، آشفتگی و بی‌قراری بود و ناکامی‌مان ربطی به سیستم و تاکتیک نداشت.

 

مقابل دیوار ایسلند کار واقعا سخت بود و با این حال ما گه گاه خوب کار کردیم اگر چه مدام یک پا یا یک بدن وسط کارمان میامد. اینکه ما دومین گل را نزدیم می‌توان نامش را بدشانسی گذاشت. به هر حال ما توانستیم در مجموع تجربیات زیادی بیاندوزیم. همه دیدند که در چنین تورنمنتی به قدرت زیادی نیاز است."

 

 

1121834

 

این مربی درمورد جمع‌بندی‌اش از مرحله گروهی نیز گفت:" در بازی اول شش-هفت موقعیت داشتیم ولی موفق به به ثمر نشاندن آنها نشدیم. وقتی هم گل نمی‌زنی بردن یک بازی خیلی دشوار است. فوتبال به اعتماد به نفس خیلی ربط دارد. وقتی آنرا داشته باشی، حرکاتت متفاوت می‌شود. وقتی هم آنرا نداشته باشی یا خیلی دیر می‌جنبی یا بی‌دقت بازی می‌کنی."


از او در پایان راجع به تعیین پنالتی‌زنان تیمش هم سوال شد که اینگونه پاسخ داد:" من دو نفر را انتخاب کرده بودم: داوید آلابا و الکساندر دراگوویچ. به آنها گفتم هر کس شرایط روحی بهتری دارد بهتر است او بزند. الان نمی‌توانیم دراگو را ملامت کنیم."

 

دیدگاه‌ها