کد خبر : 1335932 | 03 تیر 1395 ساعت 17:51 | 87K بازدید | 0 دیدگاه

می‌خواهم در دل هواداران جا بیافتم

آرام‌طبع: دایی گفت به پرسپولیس برو

مدافع جدید پرسپولیس امیدوار است با بازی‌های خوبش در دل هواداران پر شور این تیم جای بگیرد.

آرام‌طبع: دایی گفت به پرسپولیس برو

به گزارش "ورزش سه"،  محمدامین آرام‌طبع پس از عقد قرارداد دو ساله با باشگاه پرسپولیس گفت: دوست دارم در پرسپولیس باشم و سال خوبی کنار هواداران رقم بزنیم. امیدوارم خاطرات تلخی که در هفته آخر فصل گذشته به وجود آمد را با قهرمانی در لیگ برتر و سربلندی در آسیا جبران کنیم.


او ادامه داد: پیشنهاداتی داشتم ولی پس از مشورت با آقای دایی، ایشان گفت به پرسپولیس بروم چراکه می‌توانم به این تیم کمک کنم. طی صحبت‌هایی هم که با آقای برانکو داشتم ایشان گفت باید به ما کمک کنی و من تو را نیاوردم بیرون بنشینی و باید نفر اول باشی. من هم گفتم هرجا بازی کردم در پست و تیم خودم تلاش کردم نفر اول باشم.


مدافع پرسپولیس اضافه کرد: امیدوارم بازی خوبی برای تیم پرسپولیس و مورد پسند هواداران انجام دهم و همه از عملکرد من رضایت داشته باشند.


آرام‌طبع در مورد دلایل انتخاب پرسپولیس گفت: با تیم صبا مقابل استقلال و پرسپولیس بازی کردم ولی تماشاگران پرسپولیس فوتبال را خوب می‌فهمند، نگاه می‌کنند و امیدوارم بتوانیم سال خوبی در کنار آنها داشته باشم. مطمئنا بازی در کنار 100 هزار نفر هوادار در ورزشگاه آزادی حس و حال دیگه‌ای دارد که امیدوارم این رویا را عملی کنم. می‌خواهم خوب بازی کنم و در دل هواداران جا بیفتم.

دیدگاه‌ها