کد خبر : 1336392 | 05 تیر 1395 ساعت 17:41 | 38.4K بازدید | 0 دیدگاه

کریمی به دیناموزاگرب می پیوندد

با توجه به موافقت سپاهانی ها با این موضوع، باید رفتن کریمی به دیناموزاگرب را قطعی دانست.

کریمی به دیناموزاگرب می پیوندد

 

به گزارش"ورزش سه"، پس از اینکه باشگاه دیناموزاگرب خواستار هافبک سپاهانی ها شد، این بازیکن برای مذاکرات نهایی به کرواسی رفت تا در این کشور صحبت های نهایی را انجام دهد.


هافبک جوان سپاهانی ها می داند رفتن به کرواسی برای آینده فوتبالی اش بسیار مثبت خواهد بود، اصغر باقریان مدیرعامل سپاهان در گفت و از آنجایی‌که باشگاه دینامو زاگرب جزو باشگاه‌های مطرح شرق اروپاست و از این باشگاه بازیکنان زیادی به باشگاه‌های مطرح اروپایی ترانسفر شده‌اند، زمینه برای رشد و پیشرفت علی کریمی مهیاست. به‌همین خاطر ما موافق انتقال علی کریمی به باشگاه دینامو زاگرب هستیم و توافق‌نامه‌ مربوطه را امضا و برای این باشگاه ارسال کرده‌ایم. حالا باید ببینیم باشگاه دینامو زاگراب چه اقدامی انجام می‌دهد.گوی اخیرش با تسنیم در این مورد گفته است :


از آنجایی‌که باشگاه دینامو زاگرب جزو باشگاه‌های مطرح شرق اروپاست و از این باشگاه بازیکنان زیادی به باشگاه‌های مطرح اروپایی ترانسفر شده‌اند، زمینه برای رشد و پیشرفت علی کریمی مهیاست. به‌همین خاطر ما موافق انتقال علی کریمی به باشگاه دینامو زاگرب هستیم و توافق‌نامه‌ مربوطه را امضا و برای این باشگاه ارسال کرده‌ایم. حالا باید ببینیم باشگاه دینامو زاگراب چه اقدامی انجام می‌دهد.

دیدگاه‌ها