کد خبر : 1336560 | 06 تیر 1395 ساعت 13:28 | 37.6K بازدید | 0 دیدگاه

کوچک‌ترین بحث مالی با استقلال نداشتم

امیری: قراردادم نجومی نیست

مهاجم جدید پرسپولیس شایعه میلیاردی بودن قراردادش را رد کرد.

امیری: قراردادم نجومی نیست

به گزارش "ورزش سه"، وحید امیری پس از ثبت قرارداد با پرسپولیس در هیئت فوتبال استان تهران در جمع خبرنگاران حضور یافت و گفت: کار من از روزی که در باشگاه پرسپولیس قرارداد بستم شروع شد. کار سختی داریم ولی امیدوارم بتوانیم جواب محبت و احترام زیادی که هواداران به ما گذاشتند با نتایج خوب بدهیم.


او در مورد نرفتن به تیم علیرضا منصوریان با وجود شاگردی او در نفت تهران اظهار کرد: دو سال خدمت آقای منصوریان بودم و از ایشان تشکر می‌کنم ولی فوتبال حرفه‌ای است و تصمیم گرفتم به پرسپولیس بیایم چون موفقیت خود را در این تیم دیدم و امیدوارم با کمک آقای برانکو روز به روز پیشرفت کنم.


این بازیکن در خصوص شرایط پرسپولیس عنوان کرد: جو تیم بسیار خوب، دوستانه و فراتر از تصوراتم است. به دلیل اینکه میانگین سنی تیم نیز پایین است همه مثل برادر هستند و امیدوارم این مسئله تا پایان فصل و سال‌های سال ادامه داشته باشد.


امیری پیرامون اینکه وزیر ورزش گفته بود قرارداد سرخابی‌ها نجومی است، گفت: خداوکیلی اینطور نیست. به دلیل اینکه قرار بود قراردادمان را نشان ندهیم این کار را نمی‌کنم. قراردادم طوری نیست که بقیه فکر می‌کنند و زیر یک میلیارد است.


او در مورد توافق تلفنی با بهرام افشارزاده پیش از اینکه به پرسپولیس بیاید اما به دلیل اظهارات وزیر ورزش مبنی بر قراردادهای میلیاردی این انتقال صورت نگرفت، ابراز کرد: اصلا کوچک‌ترین بحث مالی با استقلال در این قضیه نداشتم. حضورم در پرسپولیس بیشتر دلی بود و خدا شاهد است اصلا بحث مالی با استقلال انجام ندادم که خیلی‌ها فکر می‌کنند بخاطر مباحث مالی تیم آینده‌ام را انتخاب کردم. خدا را شکر پرسپولیس را انتخاب کردم و از این مسئله رضایت دارم. امیدوارم هواداران هم کمک کنند بهترین نتایج را کسب کنیم.


امیری اضافه کرد: با آقای برانکو صحبت کردم و ایشان هم گفت انتظارات از من بالا است و خیلی سر و صدا شد که به پرسپولیس آمدم. امیدوارم با حمایت همه انتظارات را برآورده کنم و نشان دهم دلی پرسپولیس را انتخاب کردم.


این بازیکن خاطرنشان کرد: هر منطقه از زمین که آقای برانکو تصمیم بگیرد بازی می‌کنم. مهم این است که لباس پرسپولیس را بپوشم و زیر پرچم این تیم خدمت کنم.


امیری در مورد احتمال قهرمانی پرسپولیس در فصل آینده گفت: من قول موفقیت می‌دهم. 100 درصد باید قول قهرمانی به هواداران بدهیم چون با اتفاقات سال گذشته و فصل‌های پیش از آن هواداران پرشور این تیم انتظار قهرمانی دارد و امیدوارم بتوانیم خواسته آنها را برآورده کنیم.


او با اشاره به وضعیت آمادگی بدنی خود ابراز کرد: خدا را شکر خوب است؛ تقریبا 6-5 روزی در بیمارستان آزمایش دادم که گفتند یک ویروس وارد بدنم شده است اما حالا یکی، دو روزی است که کنار تیم تمرین می‌کنم و همه چیز خوب است.

دیدگاه‌ها