کد خبر : 1336821 | 07 تیر 1395 ساعت 15:38 | 17.6K بازدید | 0 دیدگاه

آنها هنوز مجوز کمیته ماده 5 را ندارند

قنبرزاده: اولویت واگذاری نفت به ملوان است

مدیر عامل فصل گذشته نفت تهران اعلام کرد که فردا مالک جدید این باشگاه مشخص می شود.

قنبرزاده: اولویت واگذاری نفت به ملوان است

منصور قنبرزاده در این باره به "ورزش سه" گفت: فعلا نسبت به روز شنبه اتفاق جدیدی نیفتاده است. طبق قرار کمیته واگذاری باشگاه نفت تهران فردا باید مالک جدید این باشگاه معرفی شود چراکه سازمان بازرسی کل کشور اعتقاد دارد تا همین جای کار هم زمان زیادی از دست رفته است.


او در پاسخ به این سوال که در صورتی که واگذاری انجام نشود چه اتفاقی می افتد هم گفت: قاعدتا واگذاری باید انجام شود چرا که دو سه شرکت برای خرید امتیاز نفت تهران با هم در رقابت هستند و بعید است که این اتفاق نیفتد. ضمن اینکه مالکان جدید باید فرصت داشته باشند که بازیکنان مورد نیاز خود را جذب کنند و به همین دلیل فردا باید این اتفاق بیفتد.


مدیرعامل فصل گذشته باشگاه نفت در مورد وضعیت ملوان برای خرید امتیاز این باشگاه می گوید: قرار بود ملوانی ها برای شرکت در مزایده مجوز کمیسیون ماده 5 را بگیرند تا قانونا بتوانند در مزایده شرکت کنند اما تا روز یکشنبه این اتفاق برای آنها نیفتاده بود. شاید آنها تا فردا بتوانند مجوز بگیرند و به طور قطع اولویت ما واگذاری باشگاه نفت به ملوان است.


قنبرزاده در مورد آخرین وضعیت شرکت بهنام پیشرو هم می گوید: آنها هم هنوز مجوز کمیسیون ماده 5 را نگرفته اند ولی من می دانم اقدام هایی انجام داده اند. باید دید تا فردا آیا آنها می توانند این مجوز را بگیرند یا نه.

دیدگاه‌ها