کد خبر : 1338259 | 13 تیر 1395 ساعت 12:23 | 402.2K بازدید | 8 دیدگاه

ادعای مسوول نقل و انتقالات آبی‌ها

حاج صفی با استقلال توافق کرد

مسوول نقل و انتقالات باشگاه استقلال ادعا می کند که احسان حاج صفی قول داده در صورت حضور در فوتبال ایران برای آبی ها به میدان برود.

حاج صفی با استقلال توافق کرد

به گزارش "ورزش سه"، پندار توفیقی امروز با حضور در هیئت فوتبال استان تهران به خبرنگاران گفت: حاج صفی به ما قول داده اگر بخواهد در ایران بازی کند، حتما با برای استقلال بازی می کند. ما با این بازیکن صحبت کردیم و توافق هم کرده ایم.


البته حاج صفی به جز استقلال از سپاهان هم پیشنهاد جدی دریافت کرده است اما گفته می شود با توجه به این که طلایی پوشان اصفهانی امسال نمی توانند مبالغ بالا به بازیکنانشان بدهند این بازیکن در صورت حضور در ایران پیراهن آبی استقلال را برتن خواهد کرد. علیرضا منصوریان در روزهای گذشته بارها اعلام کرده است که خودش به صورت مستقیم با حاج صفی صحبت کرده است و در صورتی که نتواند به فوتبال اروپا برود، به طور قطع با استقلال قرارداد امضا می کند. گفته می شود حاج صفی هنوز موفق نشده پیشنهاد قابل توجهی از لیگ های اروپایی دریافت کند و به این ترتیب حضور او در استقلال تا حد زیادی قطعی به نظر می رسد.


با عقد قرارداد حاج صفی با استقلال پرونده این تیم در فصل نقل و انتقالات رسما بسته می شود و آبی ها آماده حضور قدرتمند در لیگ شانزدهم می شوند.

دیدگاه‌ها