کد خبر : 1338420 | 13 تیر 1395 ساعت 23:23 | 19.7K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد شول به دخالت در کار کادر فنی آلمان

به رغم برد آلمان مقابل ایتالیا، ستاره سابق بایرن به نقد تحمیل نظرات غیرکارشناسی به کادر فنی مانشافت پرداخت.

انتقاد شول به دخالت در کار کادر فنی آلمان

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته در سومین دیدار مرحله یک‌چهارم پایانی جام ملت‌های اروپا 2016 آلمان موفق شد در ماراتون پنالتی‌ها با نتیجه 6 بر 5 از سد ایتالیا بگذرد و راهی مرحله نیمه‌نهایی شود.

 

بعد از این مسابقه مهمت شول که به عنوان کارشناس تلویزیونی فعالیت می‌کند به انتقاد از دخالت ناظر تیم ملی آلمان در کار لوو پرداخت. ملی‌پوش سالیان نه چندان دور مانشافت خطاب به اورس زیگنتالر گفت:" بهتر است ایشان لطفا به کار خودش مشغول باشد. صبح‌ها بخوابد و اجازه بدهد بقیه به سر تمریناتشان بروند و هیچ اظهارنظری را تحمیل نکند.

 

 

1124060

 

 

من واقعا نمی‌دانم که فقط زیگنتالر است که این ایده‌ها را می‌دهد یا خیر اما این را می‌دانم که یواخیم لوو شب‌ها بلند نمی‌شود تکرار کند: زنجیره سه نفره، زنجیره سه نفره، زنجیره سه نفره. ایکاش به یک شیوه دیگری بتوان این مسئله را حل کرد."


ستاره 45 ساله که سال‌ها پیراهن بایرن مونیخ را بر تن می‌کرد، افزود:" یک تیم کارامد با تغییر ناگهانی تاکتیک از زنجیره چهار نفره به سه نفره بالانس خود را از دست می‌دهد. چرا تیمی که اینقدر خوب کار می‌کند، به این وضع دچار می‌کنند؟ 2008 خود را با اسپانیا وفق دادیم و شکست خوردیم؛ 2012 هم همینطور؛ 2012 هم این بلا با ایتالیا به سر ما آمد.

 

اما سال 2014 دیدیم که لوو به تیم اعتماد کرد و از مرحله یک‌چهارم نهایی به بعد به ترکیب و تاکتیک قبلی‌اش دست نزد. اینطوری قهرمان می‌شوند."

دیدگاه‌ها