کد خبر : 1338461 | 14 تیر 1395 ساعت 09:26 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

ژیرو: از آلمان انتقام خواهیم گرفت

اولیویه ژیرو،‌ مهاجم تیم ملی فرانسه عنوان کرد که او و هم تیمی هایش به دنبال انتقام گرفتن از آلمان در نیمه نهایی یورو هستند.

ژیرو: از آلمان انتقام خواهیم گرفت

به گزارش "ورزش سه"، فرانسه شب گذشته با برتری 5-2 مقابل ایسلند راهی دور نیمه نهایی شد و باید به مصاف آلمان برود. در جام جهانی، شاگردان یواخیم لوو موفق به شکست و حذف فرانسه شدند و حال ژیرو عنوان کرد که خروس‌ها در پی انتقام گرفتن هستند.


او گفت:" من از عملکرد تیم راضی هستم و نه بیشتر از این. برای تیم،‌خانواده ام و مردم فرانسه خوشحالم.نمی‌دانم آیا این بهترین عملکردم برای فرانسه بود یا نه ولی بازی‌های خوب دیگری هم داشته ام. ولی در بین یورو 2016 و جام جهانی 2014 ،‌این احتمالا بهترین عملکردم بود. از لحاظ بدنی احساس خیلی خوبی دارم. ما عادت کردیم که شروع‌های بدی در هر بازی داریم و این روند را تغییر داده ایم. از دقیقه اول آماده بودیم و خیلی خوب کار کردیم."

 

1124362

 


ژیرو درباره نیمه نهایی گفت:" آلمان قهرمان جهان است و معمولا در 4 تیم برتر رقابت‌ها حضور دارد. ما انگیزه زیادی داریم که سعی کنیم انتقام یک چهارم نهایی جام جهانی را بگیریم. اینجا در بازی دوستانه 2-0 شکستشان دادیم ولی این بازی کاملا متفاوت خواهد بود. امیدوارم مردم مارسی هم مثل مردم پاریس ما را خوب حمایت کنند. خوش شانسیم که نیمه نهایی را در خانه بازی می‌کنیم."

دیدگاه‌ها