کد خبر : 1338834 | 15 تیر 1395 ساعت 15:18 | 44.2K بازدید | 2 دیدگاه

میثاقیان: آقارضا ما را در آمپاس گذاشت!

سرمربی تیم فوتبال بادران تهران گفت: با رفتن ناگهانی به صبای قم، آقارضا ما را در آمپاس بدی گذاشت.

میثاقیان: آقارضا ما را در آمپاس گذاشت!

اکبر میثاقیان در گفتگو با "ورزش سه" با بیان مطلب فوق اظهار داشت: در مشهد بودم که عنایتی زنگ زد و گفت چه اقدامی انجام داده است که بسیار متعجب شدم. چون ما تمرکزمان را روی عنایتی گذاشته بودیم و قرار بود به همراه ایشان امرایی را هم بیاوریم.


وی افزود: بعد از توافق با عنایتی که کلی قربان صدقه هم رفته بودیم، با خیال راحت هم به مشهد رفتم و خدا رو شکر کردم که رضا می‌آید و تیم‌مان یک بزرگتر باتجربه پیدا کرد اما از شانس ما این اتفاق افتاد و انگار قسمت نیست کنار هم باشیم.


سرمربی بادران با بیان اینکه قرارداد عنایتی با بادران قانونی و رسمی بوده تاکید کرد: در عین حالی که حتی اگر یک کاغذ هم بین دو طرف امضاء‌ شود قرارداد اعتبار دارد ما در عین اینکه با ایشان قرارداد بستیم اما به خاطر اینکه آقا رضا از ته قلب دوست دارم رضایت به جدایی ایشان می‌دهیم و مطمئنا باشگاه هم به حرمت من تمام اقدامات لازم را انجام خواهد داد.


وی ادامه داد: ما دوستش داریم ولی هر کس دیگری جای من بود خیلی ناراحت می‌شد اما من به حرمت رضا هیچ چیز نگفتم. شاید قسمت این طور بود ولی این درست نبود.

فوتبال ما با این شکل اتفاقات دیگر تعریفی نیست. ایشان زنگ زد و عذرخواهی کرد اما چه فایده دارد ما بعد ایشان دنبال فوروارد نرفتیم و الان باید دوباره دنبال یار برویم.


میثاقیان با اشاره به اینکه اقدامات پیوستن وحید امرایی به بادران هم در عین نهایی شدن با این اتفاق به هم خورده است نیز متذکر شد:‌ ایشان هم قرار بود با عنایتی به تیم ما بیاید و حتی تلفنی تمام قول و قرارهایمان را گذاشته بودیم که امرایی هم بعد این اتفاق زنگ زد و عذرخواهی کرد و در نهایت ایشان هم به صبای قم پیوست. به هر حال دوست داشتند در لیگ‌برتر بازی کنند. ما با هر دوی این بازیکنان رفیق هستیم و این رفاقت ادامه دارد.


سرمربی بادران در خاتمه یادآور شد: از امروز به دنبال بازیکن جایگزین هستیم هر چند که واقعا کار سخت شد اما انشااالله ما هم به خواسته خود از بازار نقل و انتقالات دست خواهیم یافت.

دیدگاه‌ها