کد خبر : 1339135 | 17 تیر 1395 ساعت 02:16 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

کولمن: بازیکنان ولز باید به خودشان افتخار کنند

کریس کولمن، سرمربی تیم ملی ولز، پس از شکست 2-0 تیمش مقابل پرتغال، در نیمه نهایی یورو 2016، بازیکنانش را مورد ستایش قرار داد.

کولمن: بازیکنان ولز باید به خودشان افتخار کنند

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار رونالدو یک گل زد و یک پاس گل داد تا پرتغال بعد از 12 سال به فینال یورو راه پیدا کند. کولمن معتقد است که نمایش خوب شاگردان فرناندو سانتوس، نشان دهنده توان تیمی بالای آنهاست.


او به خبرنگاران گفت:" باید به پرتغال تبریک بگویم. برای پیروزی در یک بازی فوتبال، بیش از یک راه وجود دارد و آنها برای پیروزی برنامه ریزی داشتند. ما برای ایجاد موقعیت تمام تلاش مان را کردیم اما نتوانستیم این کار را انجام بدهیم. این به خاطر بازی خوب پرتغال بود.


آلمان و فرانسه تیم های فوق العاده ای هستند اما همیشه بهترین بازیکنان پیروز نمی شوند. باید یک تیم داشته باشید و پرتغال در فینال شانس خوبی دارد. پرتغال فقط کریس رونالدو نیست. آنها نشان دادند که یک تیم هستند."

 

 

1124916

 

 

کولمن همچنین عملکرد بازیکنانش را مورد ستایش قرار داد و گفت:" به بازیکنانم، کادر فنی و همه مردم ولز افتخار می کنم. هواداران مان در همه دیدارها فوق العاده بودند. ما تصاویر هواداران در ولز را دیدیم. شگفت انگیز بود.


اینکه در نیمه نهایی شکست خوردیم، بازیکنان را بسیار ناراحت کرده اما این را کنار خواهیم گذاشت. آنها وقتی به پشت سر نگاه کنند، به خاطر آنچه برای کشورشان انجام دادند، به خودشان افتخار خواهند کرد. کافی است که هر کاری می توانید، انجام بدهید؛ حتی اگر به نتیجه نرسید."

دیدگاه‌ها