کد خبر : 1339403 | 18 تیر 1395 ساعت 18:13 | 20.1K بازدید | 0 دیدگاه

نمایش آبرومند خرید تازه بارسا در نیمه نهایی یورو

رضایت بارسا از عملکرد اومتیتی در تیم‌ملی‌فرانسه

ساموئل اومتیتی، خرید جدید بارسلونا، نمایش درخشانی در دو بازی اخیر تیم ملی فرانسه در یورو داشته است.

رضایت بارسا از عملکرد اومتیتی در تیم‌ملی‌فرانسه

به گزارش "ورزش سه"، غیبت عادل رامی به اومتیتی جوان این فرصت را دارد تا در یک چهارم نهایی یورو در ترکیب ثابت فرانسه مقابل ایسلند قرار بگیرد. این مدافع چپ پا که به تازگی به بارسا پیوسته، برابر ایسلند نمایش خوبی داشت اما اوج بازی او شب گذشته در نیمه نهایی برابر آلمان بود که تحسین همه کارشناسان را به دنبال داشت.

بازتاب نمایش عالی او برابر آلمان در رسانه های بارسلونا نیز گسترده بوده و مسئولان بارسا را نسبت به آینده  وی بسیار امیدوار کرده است. اگر اومتیتی همین اعتماد به نفس را در بارسلونا نیز نشان دهد، می تواند جایگاه ثابتی در خط دفاع آبی اناری ها پیدا کند.

 

1123657

 

او در پایان بازی شب گذشته به خبرنگاران گفت:ما می دانستیم که مالکیت توپ را آلمان در اختیار خواهد گرفت و برای این شکل بازی آماده بودیم. می دانستیم که آنها از لحاظ فنی بسیار قدرتمند هستند. باید از لحاظ دفاعی خیلی خوب می بودیم. این کاری بود که انجام دادیم و نتیجه داد.

وقتی تلاش بازیکنان خط میانی و حمله را می دیدیم، با خود گفتیم که می توانیم با آنها به جنگ برویم. به نظر من این استثنایی است. بازی کردن و پیروزی مقابل چنین تیمی بدون دریافت گل، فوق العاده رضایت بخش است.

 یک بار دیگر سعی کردم آرام باشم و با تکیه بر توانایی هایم بازی کنم. باید در این نوع بازی ها سطح خود را بالا ببریم. بازی در کنار این بازیکنان بزرگ، پیچیده نیست و کمک می کند که به راحتی هماهنگ شوید."

دیدگاه‌ها