کد خبر : 1339591 | 19 تیر 1395 ساعت 13:36 | 172.2K بازدید | 2 دیدگاه

این است استقلال سال ٩٥

ستاره‌های‌‌ سورمه‌ای‌، آماده درخشش (عکس + گزارش)

استقلال روز گذشته در اولین بازی دوستانه خود در اردوی ارمنستان برابر آرارات ایروان با نتیجه یک بر صفر شکست خورد اما شاید از این نتیجه مهم تر ستاره های جدید این تیم بودند که در بازی روز گذشته به میدان رفتند.

ستاره‌های‌‌ سورمه‌ای‌، آماده درخشش (عکس + گزارش)

به گزارش "ورزش سه"، با بازیکنانی که استقلال در فصل نقل و انتقالات جذب کرده است طرفداران این تیم حسابی به آینده آبی ها امیدوار شده اند و این بازیکن روز گذشته در اولین بازی جدی تیم شان به میدان رفتند که البته نتیجه دلخواه حاصل نشد. البته این تیم هم اکنون درفصل بدنسازی است و طبیعی است که بدن بازیکنان این تیم آماده برگزاری بازی نیست. 


کاوه رضایی در نیمه دوم بازی به میدان آمد و یکی دو موقعیت فوق العاده را خراب کرد تا این بازی را بدون گل زده پشت سر بگذارد.

 

1125330

 


آرش افشین هم مثل رضایی در نیمه دوم وارد زمین شد و بیشتر تلاش کرد برای رضایی موقعیت گل ایجاد کند تا بخواهد خودش گل بزند.

 

1125331


فرشید باقری هم در نیمه دوم وارد زمین شد و در کنار امید نورافکن در پست هافبک دفاعی قرار گرفت، این بازیکن به گفته کسانی که بازی را از نردیک تماشا کردند یکی از بازیکنان خوب تیمش بود.

 

1125332


وریا غفوری در نیمه دوم وارد زمین شد و روی حرکات ترکیبی با محسن کریمی موقعیت های زیادی روی دروازه آرارات ایجاد کرد که البته منجر به گل نشد.

 

1125334


محمد حسین کنعانی زادگان هم در نیمه دوم وارد زمین شد و در تک گلی که آرارات به ثمر رساند روی ضدحمله جاماند. البته این بازیکن به تازگی دوران مصدومیت خود را پشت سرگذاشته است و هنوز به مرز آمادگی نرسیده است.

 

1125336


زکی پور هم در نیمه دوم وارد زمین بازی شد و نمایش قابل قبولی داشت، این بازیکن تلاش می کند با شروع فصل بتواند پست دفاع چپ استقلال را بیمه کند.

 

1125335


بختیار رحمانی هم در بازی روز گذشته به میدان رفت و البته نمایش چندان درخشانی نداشت.

 

1125337

 

علی قربانی در بازی روز گذشه در نیمه اول به زمین رفت و یک پاس تک به تک به امید ابراهیمی داد اما این بازیکن نتوانست از فرصت به خوبی استفاده کند.

 

 

1125339

 

عکس‌ها: رضا سعیدی‌پور

 

 

دیدگاه‌ها