کد خبر : 1339752 | 20 تیر 1395 ساعت 08:26 | 36.3K بازدید | 10 دیدگاه

هفدهمین فصل متوالی با پیراهن زرد

بازگشت محرم نویدکیا به آغوش سپاهان

محرم نویدکیا دیروز بعدازظهر دوباره در تمرین سپاهان حاضر شد تا شایعات مربوط به بازگشت او به حقیقت تبدیل بشود.

بازگشت محرم نویدکیا به آغوش سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، نویدکیا که یک بازیکن بی جانشین و بزرگ برای تیم اول شهر اصفهان محسوب می شود، سرانجام به دعوت ها پاسخ مثبت داد تا سپاهان با کمترین حاشیه ممکن وارد رقابت های این فصل لیگ برتر بشود.


نویدکیا که در پایان فصل گذشته با مصاحبه بسیار تند و کم سابقه اش در برنامه نود باعث رنجش ارکان مختلف باشگاه سپاهان شده بود، ظاهرا در گفت و گو با مقامات رده بالا در این باره نیز توضیحات مبسوطی ارائه و در نهایت همه چیز به اینجا رسیده که همه چیز به خوبی و خوشی به اتمام برسد.

 

1125465

 

نویدکیا که هوادارانی پای کار و پرنفوذ در سپاهان دارد احتمالا از امروز در تمرینات گروهی تیم شرکت خواهد کرد. او هفدهمین سال حضور خود در سپاهان را پشت سر خواهد گذاشت در حالی که برای اولین بار تا مرز جدایی از باشگاه همیشگی اش هم پیش رفته بود.


در حال حاضر جو در اصفهان کاملا مثبت است و همه از حضور کاپیتان بی جانشین تیمشان استقبال می کنند. حتی عبدالله ویسی که زمانی گفته می شد از حضور محرم هراس دارد، با او کنار آمده و دیروز بخش مهمی ا استقبالی بود که از کاپیتان سپاهانی ها به عمل آمد.


محرم از سال 1378 عضو باشگاه سپاهان است و رکوردی بی مانند را در فوتبال ایران به اسم خود ثبت کرده است. او با حضور در جمع سپاهانی ها بازوبند کاپیتانی را از برادرش رسول تحویل خواهد گرفت. هنوز مشخص نیست که او چه زمانی آماده حضور در میدان خواهد شد.

 

با شرکت کردن نویدکیا در تمرینات سپاهان، پیش‌بینی می‌شود این تیم یکی از شلوغ‌ترین تمرینات خود را امروز شاهد باشد.

دیدگاه‌ها