کد خبر : 1340139 | 21 تیر 1395 ساعت 17:00 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

متوئیدی: بخاطر شکست در فینال ناامید هستیم

تیم ملی فرانسه شب گذشته در فینال یورو 2016 با یک گل مغلوب پرتغال شد تا در خانه، دستش از کسب عنوان قهرمانی کوتاه بماند.

متوئیدی: بخاطر شکست در فینال ناامید هستیم

 

به گزارش "ورزش سه"، فرانسوی ها در حالی این بازی را باختند که پرتغال از دقیقه 25، کریستیانو رونالدو را از دست داده بود. این اولین بار بود که فرانسه در شرایط میزبانی نتوانست قهرمان یک تورنمنت بزرگ شود.

 

1005310

 

 بلیس متوئیدی، ستاره تیم ملی فرانسه و باشگاه پاری سن ژرمن در رابطه با شکست مقابل پرتغال به خبرنگاران گفت:" خیلی خودمان را سرزنش می کنیم. وقتی در یک فینال می بازید، چیزی جز سرزنش برایتان نمی ماند. هنوز خیلی زود است که درباره فراموش کردن این موضوع صحبت کنیم. اصلی ترین احساسی که داریم ناامیدی است. ابتدا باید این بازی را فراموش کنیم و بعد از ببینیم چه اتفاقی می افتد.

البته که باید سریعتر اقدام کنیم چون در ماه سپتامبر مسابقات انتخابی جام جهانی آغاز می شوند. باید تا آن زمان آماده باشیم. خیلی سخت است چون همه کار کردیم تا در فینال باشیم و برنده شویم. همیشه شکست خوردن در فینال خیلی سخت است اما فوتبال همین است.

باید دوباره قوی تر بازگردیم. باید به تعطیلات برویم و برای بازی های 2018 آماده شویم. با این که از نظر فیزیکی در بهترین شرایط نبودیم و خسته بودیم، موقعیت های زیادی داشتیم. مالکیت توپ هم در اختیار ما بود. خیلی خسته بودیم و هرچه به پایان نزدیک می شدیم خسته تر هم می شدیم. پرتغال تا انتها به خودش ایمان داشت که می تواند این کار را انجام دهد. پاداشش را هم گرفت.

دیدگاه‌ها