کد خبر : 1340166 | 21 تیر 1395 ساعت 18:36 | 92.3K بازدید | 2 دیدگاه

غیبت عجیب بیل و انتخاب 4 پرتغالی

تیم منتخب یورو 2016 برگزیده شد(عکس)

کمیته فنی یوفا 11 بازیکن برتر یورو 2016 را اعلام کرد.

تیم منتخب یورو 2016 برگزیده شد(عکس)

به گزارش ورزش سه، این کمیته 11 بازیکن برتر را از بین 4 تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی انتخاب کرده و پرتغال با 4 سهمیه بیشترین تعداد بازیکن را در تیم منتخب جام دارد. ترکیب این تیم با آرایش 1ـ3ـ2ـ4 به این شرح است:
دروازه بان: روی پاتریسو(پرتغال)


مدافعان: جاشوا کیمیچ(دفاع راست ـ آلمان)، جرمی بوآتنگ (مدافع وسط ـ آلمان)، پپه ( مدافع وسط ـ پرتغال)، رافائل گوئررو(دفاع چپ ـ پرتغال)


هافبک های دفاعی: تونی کروس( آلمان)، جو آلن(ولز)


هافبک های تهاجمی: آرون رمزی(ولز)، دیمیتری پایت(فرانسه)

 

مهاجم کاذب: آنتونی گریزمان(فرانسه)


مهاجم نوک :  کریس رونالدو(پرتغال)


نکته جالب عدم حضور گرت بیل ستاره تیم ملی ولز در جمع 11 بازیکن برتر جام است. به جز بیل که در این تیم غایب است  تیم فوتبال رئال مادرید با 3 بازیکن اکثریت باشگاهی تیم منتخب یورو را در اختیار دارد. رونالدو، پپه و کروس 3 بازیکن این تیم هستند که در جمع برگزیدگان جام قرار گرفتند. بایرن مونیخ هم با بوآتنگ و کیمیچ دو بازیکن در جمع منتخب های جام دارد.
دیگر تیم هایی که در تیم منتخب یورو نماینده دارند به شرح زیرند: اسپورتینگ لیسبون(روی پاتریسیو)، لورین فرانسه(رافائل گوئررو)، لیورپول(جو آلن)، اتلتیکو مادرید(آنتونی گریزمان)، آرسنال (آرون رمزی)، وستهام یونایتد (دیمیتری پایت)

 

 

 

 

1125943

 

تیم فنی انتخاب های خود را بر پایه پارامترهای گوناگونی که پیش از آغاز رقابت ها مشخص شده بود، انجام داده است. سیستم این ترکیب بر پایه سیستم های مورد استفاده در رقابت ها انتخاب شده به طوری که 2 نفر از اعضای تیم فنی همواره در محل برگزاری بازی ها حضور داشته و گزارش های خود را ارائه داده اند. در نهایت نیز گزارشی کامل در مورد مباحث فنی رقابت های یورو در پایان ماه سپتامبر در سایت یوفا منتشر خواهد شد.

سر آلکس فرگوسن، سفیر مربیان یوفا، در این مورد گفت:" تیم فنی، بازیکنان منتخب را از میان بهترین های رقابت های یورو 2016 انتخاب کرده اند. ما مدافعان مرکزی کارآمد و غیر قابل نفوذ، مدافعان کناری توانا در دفاع و حمله، بازیساز عقب زمینی توانا در کنترل و تعال بازی، را انتخاب کرده ایم که می تواند در دفاع و حمله تیم را متعادل کند. باور دارم که این تیم منتخب از بهترین های رقابت های یورو 2016 انتخاب شده است."

دیدگاه‌ها