کد خبر : 1340544 | 23 تیر 1395 ساعت 10:23 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

پورموسوی: از قرعه تیممان راضی هستیم

پورموسوی می گوید تراکتورسازی یکی از مدعیان اصلی لیگ شانزدهم خواهد بوز.

پورموسوی: از قرعه تیممان راضی هستیم

سید سیروس پورموسوی در گفت و گو با "ورزش سه"، درباره مراسم قرعه کشی و قرعه نسبتا سخت تیمش در هفته های ابتدایی گفت: ما از قرعه راضی هستیم و به این گونه مسابقات در هفته های اول عادت داریم. ما فصل قبل هفته اول با سپاهان و هفته دوم با پرسپولیس بازی کردیم، امسال با تراکتور و استقلال تهران! فکر نمی کنم مورد سختی باشد و من از این قرعه راضی هستم.

 

پورموسوی درباره بازی تدارکاتی روز گذشته تیمشان برابر تراکتورسازی گفت: من از آقای قلعه نویی تشکر می کنم که با این بازی موافقت کردند و موجبات این بازی فراهم شد، تراکتور تیم پرمهره ای است و مطمینا یکی از مدعیان اصلی این فصل خواهد بود.ما نیاز به یک محک جدی داشتیم تا بازیکنان فصل قبل مان و همچنین بازیکنانی که قرار است در ترکیب بازی کنند با هم هماهنگ تر شوند که خوشبختانه اینگونه شد. در این بازی از تیمم  راضی هستم و روزگذشته پورقاز بسیار خوب عمل کرد و نشان داد به خوبی با تیم هماهنگ شده است همچنین گودرز داوودی محک خوبی خورد و توانایی هایش را به کادر فنی نشان داد.

 

سرمربی استقلال خوزستان درباره چینش خط دفاعی و استراتژی تیمشان گفت: اگر ما فصل قبل کلین شیت می کردیم، بخشی از آن مختص خسوس بود و بخش دیگر به دفاع خوب تیممان ربط داشت که امیدوارم این فصل تکرار شود و دفاع خوبی داشته باشیم.

 

وی در انتها درمورد بازیکنان برزیلی تیمشان گفت: بازیکنلن امروز به اردو اضافه شده اند و امیدوارم هرچه زودتر با تیم هماهنگ شوند.

دیدگاه‌ها