کد خبر : 1340824 | 24 تیر 1395 ساعت 11:48 | 18.5K بازدید | 0 دیدگاه

پروکوپتس: سردار باید به روبین برگردد!

کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال روسیه در حال بررسی مدارک ارایه شده از سوی سردار آزمون و باشگاه روستوف و هم چنین مستندات باشگاه روبین کازان است و اعلام کرده روز جمعه رای نهایی خود را در مورد این بازیکن صادر خواهد کرد.

پروکوپتس: سردار باید به روبین برگردد!

به گزارش "ورزش سه"، میخائیل پروکوپتس وکیل ورزشی روسی که با قربان بردی اف سرمربی روستوف دوست است و تلاش کرده در این پرونده به سود سردار آزمون گام بردارد با تایید این خبر گفت:« احتمالا رای فدراسیون فوتبال روسیه موافق میل باشگاه روستوف نخواهد بود و این طور تصور می کنم که سردار آزمون باید به روبین کازان برگردد. البته سردار چون بازیکن خارجی در فوتبال روسیه محسوب می شود می تواند اگر رای به سود او نباشد به فیفا شکایت کند، کما اینکه این کار را کرده است!»

 


با اینکه سردار آزمون به عنوان بازیکن قرضی در تیم روستوف حضور یافت و از مدت زمان قرارداد وی با تیم روبین کازان یک فصل دیگر باقی مانده اما می گوید بر اساس بندهایی که در قراردادش وجود داشته می تواند فصل آتی برای روستوف بازی کند.

 

یکی از اشتباهات بزرگ سردار آزمون ترک تمرینات تیم روبین بوده است پیش از اینکه شکایت خود را علیه این باشگاه مطرح کند. در شکوائیه ای که از سوی باشگاه روبین علیه سردار تنظیم شده به این نکته اشاره شده که سردار بدون اجازه تمرین را ترک کرده و به اردوی روستوف پیوسته است. روبینی ها عکس حضور سردار در تمرین روستوف و فیلم بازی وی را ضبط و در اختیار فدراسیون فوتبال روسیه و فیفا قرار داده اند.

دیدگاه‌ها