کد خبر : 1341022 | 25 تیر 1395 ساعت 15:08 | 30.5K بازدید | 0 دیدگاه

تعیین تکلیف شهباززاده و استقلال تا فردا

بعد از چند هفته جنجالی تا فردا تکلیف مهاجم جدایی طلب استقلال و این باشگاه روشن خواهد شد تا هر دو طرف برای آینده خود برنامه ریزی کنند.

تعیین تکلیف شهباززاده و استقلال تا فردا

به گزارش"ورزش سه"، سجاد شهباززاده با ترک غیرمنتظره تمرینات استقلال و سفر به ترکیه برای مذاکره با باشگاه آلانیااسپور پروسه جدایی از این تیم را استارت زد. اتفاقی که شوک بزرگی به اردوی این تیم و علیرضا منصوریان وارد کرد تا در غیاب بهترین مهاجم دو فصل گذشته شاگردانش را به ارمنستان ببرد.


شهباززاده در بازگشت از ترکیه سخت در تلاش بود تا بااستناد به بندهای درج شده در قراردادش برای سال سوم رضایتنامه و برگه فسخ را گرفته و برای نهایی کردن قراردادش با باشگاه ترکیه ای دوباره به این کشور برود اما استقلالی ها شرایط سختی پیش پای این بازیکن گذاشتند تا ماجرای جدایی سجاد وارد فاز جدیدی شود.


در حالی که اردوی آماده سازی استقلال در ارمنستان به پایان رسید و کاروان این تیم عصر امروز به تهران بازخواهد گشت شنیده شد فردا در نشستی با حضور سرمربی استقلال و شهباززاده تکلیف نهایی این بازیکن مشخص خواهد شد تا هر دو طرف از بلاتکلیفی خارج شده و مسیرشان را از هم جدا کنند. نشستی که پیش بینی می شود با قبول برخی شرط و شروط های باشگاه از جانب شهباززاده ختم به خیر شده و این بازیکن را به جمع لژیونرهای فوتبال ایران اضافه کند.

دیدگاه‌ها