کد خبر : 1341127 | 25 تیر 1395 ساعت 20:26 | 39.2K بازدید | 0 دیدگاه

دستور رئیس جمهوری و ترمیم ورزشگاه آزادی؛

آخرین خبر از صندلی‌گذاری طبقه دوم آزادی

دستور رئیس جمهوری و الزاماتی که AFC برای بازی در ورزشگاه آزادی گذاشته بود، طبقه دوم این استادیوم را صندلی‌دار کرد.

آخرین خبر از صندلی‌گذاری طبقه دوم آزادی

به گزارش "ورزش سه"، دی ماه سال 94 دکتر حسن روحانی رئیس جمهور به وزرای ورزش و مسکن و شهرسازی دستور داد تا وضعیت ورزشگاه 44 ساله آزادی را بررسی و برای ترمیم آن دست به کار شوند که طبق مدیر وقت ورزشگاه بیشتر مباحث مربوط به ایمنی بزرگترین ورزشگاه ایران می‌شد.


اکنون که 6 ماه از دستور رئیس جمهور می‌گذرد، طبقه دوم استادیوم آزادی در حال ترمیم و بازسازی است که به گفته یکی از مسؤولان این پروژه، تا دهم شهریورماه صندلی‌گذاری آن به پایان می‌رسد و از مقاومت بالایی برخوردار است که مابین هر دو صندلی 7 سانتی‌متر فاصله دارد.


مصطفی مدبر، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی نیز در این خصوص می‌گوید: صندلی‌گذاری طبقه دوم ورزشگاه آزادی استاندارد AFC است و برخی مسائل که در رسانه‌ها عنوان می‌شود درست نیست.


او با بیان اینکه در صورت اختصاص بودجه طی دو سال آینده ورزشگاه آزادی را بازسازی می‌کنیم، اظهار کرد: ما و وزارت مسکن و شهرسازی گزارش‌هایمان را اعلام کردیم که با یکدیگر تلفیق شده و گزارش کاملی ارائه گردیده است.


مدبر تصریح کرد: روی این گزارش دستور خورده است که تا دو سال آینده دو بار 80 میلیارد تومان در اختیار ما یا سازمان مجری طرح داده شود که تاکنون این بودجه اختصاص نیافته است.


مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال نیز در این خصوص گفت: شماره‌گذاری صندلی‌های ورزشگاه آزادی به زودی انجام می‌شود و پس از هفته چهارم بلیت فروشی تمام ورزشگاه توسط الکترونیکی انجام می‌شود که اقدام مثبتی است و باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس می‌توانند تا پایان فصل بلیت‌فروشی را برای هوادارانشان انجام دهند.


او اضافه کرد: پس از صندلی‌گذاری طبقه دوم ورزشگاه آزادی، تجهیز تونل ورودی استادیوم را در دستور کار قرار دادیم.


تاج صندلی گذاری طبقه دوم ورزشگاه آزادی را یکی از الزامات AFC برای انجام بازی‌ها عنوان کرد.

دیدگاه‌ها