کد خبر : 1341178 | 26 تیر 1395 ساعت 09:22 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

چهار بازی تدارکاتی روسای دوحه در کاپران اتریش

بازگشت پورعلی‌گنجی و ژاوی به تمرینات السد

باشگاه قطری در حالی برای برپایی اردوی تدارکاتی راهی اتریش شد که خارجی های سرشناس خود را نیز در این اردو به همراه خواهد داشت.

بازگشت پورعلی‌گنجی و ژاوی به تمرینات السد

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه السد که از 10 روز قبل دور جدید تمرینات آماده سازی را در دوحه زیر نظر دستیار اول سرمربی پرتغالی آغاز کرده بود بامداد امروز این شهر را به مقصد کاپران اتریش ترک کرد تا اردوی پیش فصل خود را به مدت 15 روز در این شهر خوش آب و هوا برپا کند.


بنا به اعلام باشگاه السد در این سفر بازیکنانی همچون مهند نعیم , سعد الدوساری , محمد عزالدین , یاسر یحیی , محمد کاسولا , أیوب مشهور, مشعل قاسم , حسن الهیدوس , خلفان ابراهیم , على اسد , عبدالکریم حسن , ابراهیم ماجد , حسام کمال , سالم الهاجری , عبدالعزیزبخیت , مرتضى پورعلی گنجی , عبدالعزیز الجلابی , ژاوی هرناندز, پدرو میگل , قاسم وحید و احمد سهیل تیم شان را همراهی می کنند.


بازگشت نفراتی همچون ژاوی هرناندز و مرتضی پورعلی گنجی بعد از غیبت در مرحله اول تمرینات در دوحه می تواند جالب توجه باشد و شکل و شمایل خاصی به تمرینان السد در اردوی اتریش ببخشد. السدی ها در این اردو 3 تا 4 بازی تدارکاتی انجام خواهند داد که مهمترین بازی آنها با گازیانتپ اسپور ترکیه در تاریخ 26 جولای خواهد بود.

دیدگاه‌ها