کد خبر : 1341433 | 27 تیر 1395 ساعت 08:37 | 70.6K بازدید | 3 دیدگاه

طارمی و تلاش برای اثبات به برانکو ایوانکوویچ

مهدی طارمی در حالی به پرسپولیس بازگشته است که هنوز معادلات زیادی در مورد قرارداد او باقی مانده است.

طارمی و تلاش برای اثبات به برانکو ایوانکوویچ

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم تکنیکی و البته گلزن پرسپولیسی ها که با کش و قوس فراوان و با شرایطی عجیب بار دیگر به پرسپولیس بازگشته، مطمئنا با توجه به دوری از تمرینات آماده سازی و فنی این تیم، در شرایط عادی مدتی را دور از ترکیب اصلی خواهد بود.


برانکو ایوانکوویچ از حدود یک ماه قبل تمرینات آماده سازی و تاکتیکی تیمش را در اردوی تهران و اوکراین از سر گرفت تا در این فصل با آمادگی بهتری در لیگ حضور یابد. فشار او برای حضور ملی پوشان علیرغم نامه فدراسیون فوتبال برای ممنوعیت استفاده از این بازیکنان نیز موید این مساله است که او حساب ویژه ای برای هماهنگی و البته آماده سازی تیمش بر اساس تفکرات خاص خود داشته است. با این شرایط و البته بازگشت مهدی طارمی و اینکه او بارها اعلام کرده بود خط حمله تیمش را با بازیکنانی مثل علی علیپور و وحید امیری تدارک دیده به نظر می رسد آقای گل فصل گذشته مدتی را برای آماده سازی و تعمیم خود به کادرفنی پشت سر بگذارد. برانکو که بارها از دیسیپلین خاص خود و نظم تیمی صحبت کرده بود مسلما برای اینکه طارمی را متوجه رفتار خود در این مدت کند و البته آماده سازی بدنش در شرایط طبیعی تصمیم به کنار گذاشتن او در چند هفته ابتدایی خواهد گرفت.


مهدی طارمی در کنار راضی نگه داشتن برانکو ایوانکوویچ البته نیاز به این نیز دارد تا هواداران ناراضی بابت رفتارش را هم راضی کند. هوادارانی که از بابت حضور عجیب او در ترکیه بعد از مذاکره با مسوولان پرسپولیس به شدت دلگیر و عصبانی هستند و این مساله را با کامنت های خود طی روزهای اخیر و حتی در بدو بازگشت او نشان داده اند.

دیدگاه‌ها