کد خبر : 1341765 | 28 تیر 1395 ساعت 13:14 | 4.5K بازدید | 2 دیدگاه

ارزنده: نمی‌دانم کار مفید خواجوی در المپیک چه خواهد بود

تصمیم فدراسیون دوومیدانی حق‌خوری است

ملی‌پوش المپیکی دوومیدانی گفت: تصمیم فدراسیون برای اعزام مسئول کمیته آموزش به المپیک و همراه نبودن مربیان بی‌عدالتی و حق‌خوری است.

تصمیم فدراسیون دوومیدانی حق‌خوری است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، محمد ارزنده در مورد عدم اعزام مربی‌اش به المپیک اظهار داشت: نمی‌دانم واقعاً دلیل این کار چیست. او نباید برود و کسی که حقش نیست به جای مربی ما اعزام شود؟ نمی‌دانم کار مفید آقای خواجوی در المپیک چه خواهد بود. مربی من دو دوره است که مرا هدایت می‌کندو  سهمیه المپیک می‌گیرم، چرا نباید همراهم باشد.

 

وی ادامه داد: امسال با توجه به رکوردم شانس مدال هستم، اما با تصمیمی که فدراسیون گرفته مربی‌ام باید خانه‌نشین شود و خواجوی به المپیک برود. واقعاً نمی‌دانم چه ایده‌ای حاکم است، اما این راهش نیست. ایگور پاکلین 4 سال زحمت مرا کشیده و جایی که باید نتیجه بگیرد، حضور ندارد.

 

ملی‌پوش المپیکی پرش طول دوومیدانی گفت: این‌طور نمی‌شود که هر کس شش ماه در فدراسیون حاضر شد، المپیکی برود، مگر قرار است خواجوی کاری انجام دهد که مربی من نمی‌تواند. دوره قبل هم تیمور قیاسی به المپیک آمده بود و مربی ما در خانه ماند. بیاییم یک مقدار حرفه‌ای فکر کنیم،‌ آیا تیم ملی روسیه، آمریکا یا آلمان نفراتشان ان را این‌طور انتخاب می‌کنند، نمی‌‌شود هر کسی که به فدراسیون رسید المپیک برود.

 

ارزنده تأکید کرد: واقعاً این عدالت نبوده و حق‌خوری است. فقط در این وسط ورزشکار ضرر می‌کند. به نظر من صلاح فدراسیون این است که آقای خواجوی به المپیک نرود و به‌جای آن یک مربی اعزام شود.

 

به گزارش فارس، فدراسیون دوومیدانی قرار است خواجوی رئیس کمیته آموزش خود را به المپیک اعزام کند و این در حالی است که اکثر ورزشکاران از همراه نبودن مربی‌شان اعتراض و گلایه دارند.

 

دیدگاه‌ها