کد خبر : 1341782 | 28 تیر 1395 ساعت 13:47 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

فدراسیون در مورد انتخاب نفرات المپیکی همه را سرکار گذاشت

سهرابی: از طریق وزارت ورزش پیگیرم

ملی‌پوش دوچرخه‌سواری گفت: فدراسیون در مورد انتخاب نفرات المپیکی همه را بازی داد و سرکار گذاشت.

سهرابی: از طریق وزارت ورزش پیگیرم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، مهدی سهرابی ، در مورد انتخاب نشدنش برای المپیک اظهار داشت: اینکه فدراسیون اعلام می‌کرد، نفرات اعزامی اواسط مسابقات تور چین اعلام می‌شوند، همه اش دروغ بود. اسامی 3 نفر اعزامی پیش از این اعلام شده و حتی آی دی کارت هم صادر شده بود که من در آن فهرست حضور داشتم و نام قادر میزبانی خط خورده بود، اما نمی‌دانم حالا چرا چنین اتفاقی افتاده است. در روز اعزام به چین هم شنیدم قمری به احد کاظمی گفته بود که مهدی سهرابی خط خورده است.

 

وی ادامه داد: تمام برنامه‌هایی که در کمیته فنی داشتند، دروغ بوده است و مسئولان فدراسیون فقط ورزشکاران و رسانه‌ها سرکار گذاشتند و بازی‌شان دادند! اگر بحث انتخابی بوده، من در تمام مسابقات در مجموع جزء سه نفر اول بوده‌ام.

 

ملی‌پوش دوچرخه سواری استقامت عنوان کرد: در تست آخر هم که قدرت بود نمی‌توان نفرات اعزامی را آنجا مشخص کرد. در همان تست هم من باز بهترین عملکرد را داشتم.

 

سهرابی با تاکید بر اینکه بحث من رفتن به المپیک نیست، گفت: مسئولان فدراسیون هرطور که به نفع‌شان باشد، انتخاب می‌کنند و هماهنگ هستند. همیشه بهترین نفرات ایران و آسیا بوده‌ام و مدال‌های طلا و نقره زیادی هم گرفته‌م. درمجموع می‌گویم که این انتخاب‌ها اصلا از روی مسابقات انتخابی نبوده و بلکه سلیقه‌ای عمل شده است. من هم این موضوع را از طریق استانم و وزارت ورزش پیگیری می‌کنم تا به سرانجام برسد.

 

وی در پایان  با اشاره به بحث دوپینگ گفت: در روزهای گذشته دوپینگ‌هایی صورت گرفته است که مسئولان فدراسیون همه آنها را لاپوشانی می‌کنند. و بروز نمی‌دهند. در حالی که همین آقایان در صحبت‌های خود می‌‌‌گویند دوره زنگی‌آبادی همه چیز هماهنگ شده بود.

 

دیدگاه‌ها