کد خبر : 1342018 | 29 تیر 1395 ساعت 10:27 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

به خاطر قوانین المپیک اسامی را اعلام کردیم

چایچی: سهرابی ذخیره است

سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری پس از اعلام اسامی سه رکابزن اعزامی به المپیک گفت: سهرابی ذخیره است و هر اتفاقی می تواند باعث جابجایی رکابزنان شود.

چایچی: سهرابی ذخیره است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، نشست کمیته فنی فدراسیون دوچرخه سواری با معرفی آروین معظمی گودرزی، صمد پورسیدی و قادر میزبانی به عنوان نفرات نهایی برای اعزام به بازیهای المپیک ریو برگزار شد. 

 

مصططفی چایچی، در این خصوص گفت: طبق قوانین بازیهای المپیک مجبور شدیم زودتر از زمانی که می خواستیم اسامی نفرات اعزامی و کادر را برای اعزام به ریو مشخص کنیم. 

 

وی افزود: ما باید طبق اعلام کمیته برای ثبت نام نهایی تیم اسامی را اعلام می کردیم وگرنه این کار را انجام نمی دادیم. به همین دلیل سه نفر اصلی معرفی شدند و باز هم یک نفر را به عنوان ذخیره معرفی کردیم. به این ترتیب سهرابی به عنوان نفر ذخیره معرفی شد. 

 

سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری ادامه داد: به هر حال هر اتفاقی امکان دارد پیش بیاید. مصدومیت بیماری یا اینکه ببینیم رکابزنی نتواند به آن سطح مورد نظر برای آمادگی دست یابد. به این ترتیب یک نفر را برای جایگزینی داریم. 

 

وی درباره انتخاب نهایی ورزشکاران تیم گفت: ما هفت هشت فاکتور از جمله نتایج رکابزنان در چند سال گذشته، رکوردها ، سن و حتی تیز هوشی آنها را هم برای انتخاب شان ملاک قرار دادیم و در نهایت به این نفرات رسیدیم. 

 

چایچی در خصوص کادر اعزامی به المپیک هم خاطرنشان کرد: من به عنوان سرمربی و خسرو قمری رئیس فدراسیون به عنوان سرپرست راهی ریو می شویم. قرار است با موافقت کمیته المپیک حسینیان به عنوان مکانیسین نیز با ما در برزیل همراه شود. 

دیدگاه‌ها