کد خبر : 1342249 | 29 تیر 1395 ساعت 21:25 | 48.1K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش:

فرزندان کدام فوتبالیست ها می توانند بدرخشند؟

همواره این تئوری وجود دارد که فرزندان فوتبالیست های بزرگ و مطرح دنیا نمی توانند همچون پدرشان فوتبالیست های بزرگی شوند.

فرزندان کدام فوتبالیست ها می توانند بدرخشند؟

به گزارش "ورزش سه"، جهان فوتبال همچنان در انتظار این است که روزی فرزندان فوتبالیست های بزرگ، راه پدرشان را طی کنند و بتوانند همچون پدرشان نقش مهمی در فوتبال دنیا ایفا کنند. سایت دیلی میل در مطلبی به بررسی پرامید ترین فرزندان فوتبالیست های مشهور دنیا پرداخته که می توانند همچون پدرشان درخشش خوبی در دنیای فوتبال داشته باشند:

 

انزو زیدان و لوکا زیدان

 

1127645

 

 

2 پسر زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید، از پرامید ترین فوتبالیست های جوانی هستند که می توانند درخشش پدر خود را تکرار کنند. هر 2 این بازیکنان اکنون همراه با پدرشان در اردوی پیش فصل رئال مادرید در کانادا حضور دارند و باید دید زیدان، چه زمانی قصد دارد به فرزندانش اعتماد کند. لوکا زیدان 17 ساله و در پست دروازه بانی فوتبال بازی می کند و انزو زیدان با 21 سال سن، شبیه ترین کاراکتر به پدرش را دارد. او در خط میانی بازی می کند.

 

جاستین کلایورت

 

1127650

 

 

جاشتین کلایورت 17 ساله، پسر پارتریک کلایورت مشهور است. او نیز همچون پدرش کار را در آکادمی مشهور آژاکس آغاز کرده و کیفیت بسیار خوبی دارد. گفته می شود که پی اس جی فرانسه به شدت علاقه مند است  او را جذب کند.

 

یانیس حاجی

 

1127649

 

 

فرزند 17 ساله گئورگی حاجی، مشهورترین فوتیبالیست تاریخ رومانی، می خواهد راه پدرش را ادامه دهد. یانیس که سابقه 1 فصل بازی در ویتورول رومانی را در کارنامه دارد، این فصل امیدوار است تا در ترکیب فیورنتینا در رقابت های لیگ ایتالیا بدرخشد.

 

 

جیووانی سیمئونه

 

1127646

 

 

جیووانی سمیئونه 21 ساله، اکنون در ریورپلاته بازی می کند و در خط حمله این تیم حضور دارد. استایل منحصر به فرد ضربات ایستگاهی این بازیکن همواره با کریس رونالدو مقایسه می شود. او بر خلاف پدرش در فاز تهاجمی چهره شده و در 12 بازی برای ریورپلاته 10 گل به ثمر رسانده است. او در سال 2015 موفق شد آقای گل رقابت های جام ملت های زیر 20 ساله های آمریکای جنوبی شود.

 

جوردن لارسن

 

 

1127647

 

 

فرزند هنریک لارسن، مهاجم سابق سلتیک، بارسلونا و منچستریونایتد، امیدوار است تا همچون پدرش یک گلزن ذاتی شود. او در هلسینبورگ سوئد بازی می کند و علی رغم اینکه تنها 19 سال سن دارد، توانسته 40 بازی برای این تیم انجام دهد. جوردن لارسن همچنین در تیم ملی زیر 19 ساله های سوئد نیز حضور دارد. زلاتان ابراهیموویچ در مورد او می گوید:" او بازیکنی است که می تواند به نهایت سطح بازی اش برسد."

 

کریستین مالدینی

 

1127651

 

 

فرزند 20 ساله پائولو مالدینی همچون پدرش یک مدافع است. هواداران میلان امیدوار هستند تا یک پائولوی دیگر ظهور کند و کریستین مالدینی، تلاش زیادی برای تحقق این مسئله انجام می دهد. او کاپیتان تیم جوانان میلان است.

 

ماتیوس الیویرا

 

 

1127652

 

فرزند به‌به‌تو دوست داشتنی، این روزها در تیم استوریل در لیگ پرتغال تلاش می کند تا همچون پدرش باعث افتخار تیم ملی برزیل شود. او فوتبالش را از لیگ برزیل و باشگاه فلامینیگو آغاز کرده است.

دیدگاه‌ها