کد خبر : 1342332 | 30 تیر 1395 ساعت 10:38 | 28.9K بازدید | 3 دیدگاه

نباید او را با کی‌روش مقایسه کنیم

طالبی: انتقادی به برانکو وارد نیست

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد بازگرداندن طارمی به پرسپولیس برای برانکو آسان صورت نگرفته است.

طالبی: انتقادی به برانکو وارد نیست

جلال طالبی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره اینکه گفته می شود برانکو ایوانکوویچ نباید حرفش درباره مهدی طارمی را پس می گرفته و او را برمی گردانده است، می گوید: من در روزهای گذشته شنیدم و دیدم که برخی افراد از برانکو انتقاد می کنند و حتی رفتار او را با کی روش مقایسه می کنند.  موضوعی که واضح است، کی‌روش از دیسیپلین و اقتدار خاصی در کارش برخوردار است؛ به‌گونه‌ای که اگر کسی درحوزه تیم‌ملی دچار تخلف شود، حتی اگر سهوی باشد، دیگر آن شخص در تیم‌ملی جایگاهی نخواهد داشت اما برانکو مهربان‌تر است؛ البته نه به اندازه‌ای که کارش را زیر سوال ببرد.


او ادامه می دهد: برانکو هم نظم خوبی را در تیم پرسپولیس به وجود آورده و توانسته موفقیت‌های خوبی را هم کسب کند. اگر می‌بینید برانکو در مسأله طارمی کوتاه آمده، نباید به او اشکالی را وارد کنیم. هر اتفاقی که صورت گرفته، بر گردن باشگاه پرسپولیس است و فشارهایی که به برانکو وارد می‌کنند، تاثیرگذار خواهد بود.


 طالبی در پایان می افزاید: بی‌تردید قبول طارمی پس از حرف‌هایی که برانکو درباره‌اش زده بود، برای این مربی آسان صورت نگرفته اما برانکو در یک دوراهی قرار گرفته است. ازسویی پذیرش طارمی،‌ نظم تیمی‌اش را از بین می‌برد و ازسوی دیگر بازگشت او هواداران را خوشحال کرده است. طارمی بی‌تردید می‌تواند کمک‌حال پرسپولیس باشد و حالا که برانکو او را قبول کرده، نباید با مقایسه این رفتار با اتفاقات درباره کی‌روش سرمربی کروات را کوچک کنیم.

دیدگاه‌ها