کد خبر : 1342615 | 31 تیر 1395 ساعت 10:20 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

جوانان ایران در فینال با سنگاپور بازی می‌کنند

تیم ملی جوانان در دیدار پایانی تورنمنت سنگاپور با تیم زیر 21 ساله های این کشور مسابقه خواهد داد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم زیر 21 ساله های سنگاپور در بازی دوم تورنمنت این کشور تیم زیر 21 ساله های هنگ کنگ را با نتیجه 5 بر صفر شکست داد و حریف ایران در بازی پایانی شد.


پیش از این بازی شاگردان امیر حسین پیروانی در مصاف با تیم ملی جوانان ازبکستان در ضربات پنالتی به برتری 5-4 دست یافتند. بازی دو تیم در وقت قانونی با نتیجه مساوی یک بر یک پایان یافته بود اما در ضربات پنالتی شهاب عادلی دروازه بان ایران یکی از ضربات پنالتی را مهار کرد و باعث صعود تیم زیر 19 سال کشورمان به بازی پایانی شد.


در این تورنمنت تیم های ایران و ازبکستان با تیم زیر 19 سال و تیم های سنگاپور و هنگ کنگ با تیم های زیر 21 سال حضور یافته اند.

 

1127952


تیم ملی جوانان در بازی با ازبکستان چند بازیکن اصلی خود مثل امید نورافکن، مجتبی نجاریان، نیما میرزازاد و ... را در ترکیب نداشت.


سایت فدراسیون فوتبال ازبکستان هم به شکست تیم ملی این کشور در بازی با ایران اشاره کرد و نوشت تیم ملی جوانان ازبکستان یک بازی خوب و سودمند را پشت شر گذاشت هر چند در نهایت روی ضربات پنالتی شکست خورد.


گفتنی است ایران در مرحله نهایی مسابقات با تیم های ژاپن، قطر و یمن همگروه است و در صورت صعود از این گروه در مرحله یک چهارم نهایی احتمال رویارویی با یکی از دو تیم ازبکستان و استرالیا را خواهد داشت.

دیدگاه‌ها