کد خبر : 1342768 | 01 مرداد 1395 ساعت 02:14 | 86.3K بازدید | 0 دیدگاه

شکست رئال در جذب ستاره پرتغالی

رسمی: آندره گومس به بارسلونا پیوست

آندره گومس، هافبک پرتغالی والنسیا دقایقی پیش به بارسلونا پیوست. باشگاه بارسلونا این انتقال را تایید کرده است.

رسمی: آندره گومس به بارسلونا پیوست

 

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه امروز رسانه های مادریدی از انتقال قریب الوقوع گومز به رئال نوشته بودند، این بازیکن در چرخشی عجیب به بارسلونا پیوست. گومس البته مورد علاقه بارسلونا نیز قرار داشت اما پیوستن او به رئال محتمل تر بود.

 

1124249

 

مدیران بارسا پس از چند روز سکوت خبری، از تعلل رئال استفاده کرده و گومس را از چنگ مادریدی ها خارج کردند. در واقع مسئولان رئال پس از شنیدن تصمیم خامس رودریگز مبنی بر عدم تمایلش برای جدایی، در جذب آندره گومس دچار تردید شده بودند.

به ادعای موندودپورتیوو، بارسا به والنسیا 55 میلیون یورو پرداخت خواهد کرد که 35 میلیون یورو ثابت است و 20 میلیون یورو نیز بر اساس یکسری بندهای خاص. احتمالا مارتین مونتویا نیز در جریان این معامله از بارسا به والنسیا می پیوندد. گومس پس از تعطیلات تابستانی به اردوی بارسلونا در انگلیس اضافه خواهد شد.

 

پس از 12 سال، این اولین همکاری ژرژ مندس، مدیر برنامه های گومس با بارسلونا است. آخرین بار او زمینه ساز انتقال بازیکنانی چون دکو، رافا مارکز و کوارشما به بارسلونا شده بود. مندس روابط بسیار خوبی با مدیران رئال دارد و به همین دلیل رسانه های مادریدی، اصلی ترین عامل انتقال گومز به بارسا به جای رئال را تصمیم خامس مبنی بر ماندن عنوان کرده اند(مندس مدیر برنامه های خامس نیز محسوب می شود.)

خبر رسمی شدن انتقال گومس به بارسا از طرف بارتومئو(رئیس باشگاه) در ضیافت شامی که به مناسبت سالروز انتخابش به عنوان ریاست باشگاه بارسلونا ترتیب داده شده بود به خبرنگاران اعلام شد.

دیدگاه‌ها