کد خبر : 1343148 | 02 مرداد 1395 ساعت 19:33 | 20.8K بازدید | 0 دیدگاه

با انتقال آندره گومس

محدودیت مالی بارسا برای خرید مهاجم

در ابتدای فصل نقل و انتقالات تابستانی، اخبار زیادی در مورد تمایل بارسلونا برای خرید یک مهاجم نوک ذخیره به گوش می‌رسید، اما حالا با انتقال آندره گومس، هافبک میانی والنسیا، ممکن است این تیم با محدویت بودجه مواجه شده و نتواند مهاجم دیگری به تیم خود اضافه کند.

محدودیت مالی بارسا برای خرید مهاجم

به گزارش "ورزش سه"، در ابتدای فصل نقل و انتقالات، برنامه بارسلونا خرج کردن 60 میلیون یورو برای تقویت خطوط مختلف و نقاط ضعف تیم در فصل گذشته بوده است. البته آنها روی پول فروش بازیکنانی که از این تیم جدا شده‌اند نیز حساب ویژه ای باز کردند.

 

با پیوستن آلن هلیلویچ و مارک بارترا به بوندسلیگا، بودجه بلوگرانا به 73 میلیون یورو افزایش پیدا کرد اما حالا با خرید بازیکنانی مثل ساموئل اومتیتی از لیون، لوکاس دینه از رم، دنیس سوارز از ویارئال و آندره گومس از والنسیا، بعید به نظر می‌رسد که آنها بتوانند خریدی بالاتر از مبلغ 7 میلیون یورو داشته باشند.

 

 

1128292

 

 

با این تفاسیر، باید منتظر خریدی ارزان قیمت از سوی سران باشگاه برای پست مهاجم نوک باشیم. از رابین فن پرسی و ماریو گومز به عنوان گزینه‌های اصلی نام برده می‌شود. ماریو گومز، علیرغم سپری کردن فصلی فوق العاده، اخیرا به علت مشکلات سیاسی در ترکیه، از تیم بشیکتاش جدا شده است.

 

البته هنوز هم لوسیانو ویتو، فوروارد جوان و آرژانتینی اتلتیکو مادرید در اولویت سران بارسا قرار دارد اما اگر رقم بالای درخواستی سران این تیم تغییری نکند، باید شاهد حضور گزینه‌های ارزان تر در تیم لوییس انریکه باشیم.

دیدگاه‌ها