کد خبر : 1342893 | 01 مرداد 1395 ساعت 17:47 | 119.9K بازدید | 0 دیدگاه

اوضاع بحرانی نایب قهرمان روسیه در آستانه لیگ قهرمانان

بردی‌اف و آزمون از روستوف کنار گذاشته شدند

نایب قهرمان روسیه در فاصله چند روز تا اولین بازی پلی اف لیگ قهرمانان اروپا با شرایط بحرانی دست و پنجه نرم می‌کند.

بردی‌اف و آزمون از روستوف کنار گذاشته شدند

به گزارش "ورزش سهرسانه‌های روسیه امروز با استناد به فهرست ارسالی باشگاه روستوف به یوفا خبر از کنار گذاشته شدن قربان بردی اف و سردار آزمون از این تیم برای پلی آف لیگ قهرمانان اروپا خبر دادند و در این بین از دیمیتری کریچنکو به عنوان سرمربی جدید روستوف نام بردند.


این تیم روسی که شب گذشته مراسم تجلیل از عوامل تیم فصل گذشته برای نایب قهرمانی در روسیه را با حضور سرمربی موفق خود و ستاره‌های ایرانی‌اش برگزار کرد سه شنبه شب باید در بازی رفت مرحله دوم پلی آف لیگ قهرمانان اروپا میزبان اندرلخت بلژیک باشد به همین خاطر باشگاه روسی تا امروز صبح فرصت داشت تا فهرست نفراتش را برای این بازی به اتحادیه فوتبال اروپا ارسال کند.


بنا به نوشته سایت‌های روسی قربان بردی اف در روزهای گذشته بر سر چند دلیل با باشگاه روستوف به مشکل برخورد کرده بود و حتی برخی منابع خبر از استعفای این مربی موفق دادند که با فهرست ارسالی که دستیار اول او را به عنوان سرمربی معرفی کرده هیچ بعید نیست شاهد جدایی بردی اف از این تیم باشیم. قربان به خاطر حضور مدیر جدید در باشگاه، اسپانسر جدید که سال‌ها قبل با او در روبین کازان هم به مشکل خورده بود و همچنین حل نشدن مشکلات مالی از ادامه همکاری با روستوف سر باز زد تا با این تفاسیر ماجرای ادامه حضور سردار آزمون هم در این باشگاه در سایه اختلافات اخیر بردی اف قرار بگیرد.


آزمون که در حال حاضر مهمترین پرونده انضباطی اتحادیه فوتبال روسیه را به خود اختصاص داده در حالی نامش از فهرست نفرات روستوف برای جدال با اندرلخت خارج شده که برخی سایت‌های خبری روسیه از جمله سایت sovsport از پیروزی باشگاه روبین در پرونده شکایت اخیر میان دو باشگاه خبر دادند. با وضعیتی که قربان بردی اف در باشگاه روستوف پیدا کرده و احتمال جدایی‌اش بیش از هر زمان دیگری شده حالا وضعیت مهاجم تیم ملی ایران نیز در ابهام بیشتری قرار داد که این اتفاق نمی‌تواند خبر خوبی برای کارلوس کی روش و تیم ملی ایران در آستانه رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2018 روسیه باشد

دیدگاه‌ها