کد خبر : 1342944 | 01 مرداد 1395 ساعت 20:55 | 32.2K بازدید | 1 دیدگاه

مورینیو: این شکست معیار قضاوت نیست

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد، تاکید کرد به دلیل شرایط متفاوت تیمش با دورتموند، شکست سنگین مقابل حریف چندان عجیب نبود.

مورینیو: این شکست معیار قضاوت نیست

 

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ امشب در دیداری از رقابت های چمپیونزکاپ مقابل دورتموند قرار گرفتند و در نهایت با نتیجه 4-1 شکست خوردند. اما آقای خاص تاکید کرد که نتیجه این دیدار اهمیت چندانی ندارد و یادآور شد که 8 بازیکن تیمش به دلیل حضور در یورو 2016، همچنان در تعطیلات به سر می برند.


او به خبرنگاران گفت:" فکر نمی کنم بتوانم بازیکنان با این تفاوت در آماده سازی آنالیز کنم. مثل مسابقه فرمول یک با فرمول سه بود. آنها خیلی آماده تر بودند؛ بنابراین قضاوت کردن دشوار است. کیفیت، ذهنیت و شخصیت بازی آنها مشخص بود.

 

 

1128278

 

ما 10 روز است که تمرینات مان را آغاز کردیم. بازیکنان واقعا خسته هستند. ما مقابل یک تیم باکیفیت بازی کردیم. هر نوع تصمیمی گیری ناعادلانه است. واقعیت این است که هنوز 6 بازیکن مان بعد از یورو به تیم اضافه نشدند و وین رونی و کریس اسمالینگ هم فقط تمرین می کنند. 8 بازیکن با ما نیستند. واضح است که بعضی از بازیکنان فعلی در تیم نمی مانند و در حال حاضر شرایط متفاوت است.

 

 

1128270

 

 

می دانم در پیش فصل، تیم هایی که از نظر آماده سازی جلوتر هستند، شرایط بهتری دارند. این اتفاق هر سال رخ می دهد. این واضح بود. ما بعد از 10 دقیقه متوجه شدیم که آنها یک ماه است تمرینات شان را آغاز کردند و 4 بازی هم انجام دادند.


در نیمه دوم شرایط بهتر شد و فکر می کنم نتیجه 3-2 طبیعی تر بود اما 4-1 شد. آنها کیفیت خوبی نشان دادند و در مراحل جلوتری از نظر آماده سازی هستند."

 

دیدگاه‌ها