کد: 134364304 مرداد 1395 ساعت 10:2915.8K بازدید

با حضور دکتر سجادی؛

هیات مدیره پرسپولیس تشکیل جلسه داد

جلسه هیات مدیره پرسپولیس در حالی از دقایقی پیش آغاز شده است که معاون وزیر ورزش نیز در آن حضور یافته است.
هیات مدیره پرسپولیس تشکیل جلسه داد

به گزارش "ورزش سه"، جلسه رسمی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از دقایقی پیش با حضور اعضای آن آغاز شده است تا حول شرایط این تیم بحث و گفتگو شود. این در حالی است که نصرالله سجادی، معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان نیز در آن حضور یافته است.


با حضور سجادی به نظر می رسد تصمیمات مهمی در این جلسه گرفته خواهد شد و خروجی آن از اهمیت زیادی برخوردار شود.

تازه‌ترین اخبار ورزشی ایران و جهان دراپلیکیشن ورزش سه
دانلود
0اشتراک گذاریگزارش خطا

زنده پیشنهادی

دیدگاه‌ها

لطفا قبل از ارسال دیدگاه خود، حتماقوانین و مقرراترا مطالعه فرمایید.
لطفا منتظر بمانید...

آخرین اخبار