
به گزارش "ورزش سه"، جلسه رسمی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از دقایقی پیش با حضور اعضای آن آغاز شده است تا حول شرایط این تیم بحث و گفتگو شود. این در حالی است که نصرالله سجادی، معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان نیز در آن حضور یافته است.
با حضور سجادی به نظر می رسد تصمیمات مهمی در این جلسه گرفته خواهد شد و خروجی آن از اهمیت زیادی برخوردار شود.