کد خبر : 1344297 | 05 مرداد 1395 ساعت 23:56 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

تیاگو سیلوا: دوست داشتم به المپیک بروم

تیاگو سیلوا، مدافع برزیلی پی اس جی اعتراف کرد که بسیار علاقمند بود تا برای تیم ملی برزیل در المپیک ریو به میدان برود ولی شرایط، این اجازه را به او نداده است.

تیاگو سیلوا: دوست داشتم به المپیک بروم

به گزارش "ورزش سه"، تیاگو  سیلوا در این رابطه گفت: خیلی سعی کردم تا با باشگاه صحبت کنم و آنها را قاتع کنم که اجازه رفتن به ریو را صادر کنند ولی شرایط بسیار پیچیده بود. البته خوشحالم که مارکینیوش به این مسابقات می‌رود زیرا حالا او در سنی است که باید در چنین رویدادهایی شرکت کند. باشگاه از من انتظار داشت که در زمان حضور سرمربی جدید، به عنوان کاپیتان در تمرینات حضور داشته باشم.

 

برزیل تا به حال هرگز نتوانسته فاتح رقابت‌های فوتبال المپیک بشود و سیلوا علاقه داشت تا در اولین قهرمان احتمالی سلسائو شریک باشد. سیلوا گفت: بعد از یک سال و نیم دوری از پیراهن برزیل، خیلی دوست داشتم تا در المپیک ریو حاضر باشم.

 

 

1080790

 

دلیل اصلی عطش من برای حضور در این مسابقات، برگزاری آن در شهر ریودوژانیرو بود. من در این شهر متولد شده‌ام و خیلی دوست داشتم تا قهرمانی با تیم ملی کشورم را آنجا جشن بگیرم. البته من تابع تصمیمات باشگاه هستم و مثل همیشه با نهایت تعهد به کارم ادامه خواهم داد.

 

تیاگو سیلوا در خاتمه گفت: فرصت بسیار خوبی برای قهرمانی برزیل فراهم شده است. ما هرگز فاتح المپیک نشده‌ایم و حالا بهترین زمان بردن این جام است. دو بار قبلی، ما تا آستانه قهرمانی پیش رفتیم اما در نهایت به رتبه دوم و سوم دست یافتیم. برای مارکینیوش و سایر اعضای تیم، آرزوی موفقیت و پیروزی را خواهم داشت.

دیدگاه‌ها