کد خبر : 1345434 | 10 مرداد 1395 ساعت 21:56 | 61.7K بازدید | 0 دیدگاه

گل‌محمدی: رضائیان را می خواهیم

یحیی گل محمدی سرمربی تیم ذوب آهن علیرغم تمام مشکلاتی که در این بازی داشت، از کسب نتیجه مساوی ابراز رضایت کرد.

گل‌محمدی: رضائیان را می خواهیم

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی درباره نتیجه بازی در جمع خبرنگاران گفت:  از نتیجه بازی راضی نیستم. بازی در خانه ما بود و انتظار 3 امتیاز را داشتیم. تیم حریف فشرده بازی می‌کرد و تمرکز زیادی روی بازی دفاعی داشت. البته در نیمه دوم برخلاف جهت بازی گل خوردیم ولی بعد از گل همکاری بچه‌های ما بیشتر شد و توانستیم گل خورده را جبران کنیم.


وی در ادامه گفت: ما در 2 بازی خود 3 گل دریافت کردیم که هر 3 گل دریافتی روی اشتباهات فردی ما اتفاق افتاده است و باید روی این موضوع کار کنیم. البته بچه‌ها بعد از گل فشار آوردند و خوشحالیم که توانستیم جبران کنیم. یکی از مشکلاتی که تیم ما دارد این است که از موقعیت‌های خود سخت استفاده می‌کنیم و از طرفی در این بازی حریف هم برای یک امتیاز به میدان آمده بود و تمرکزش روی دفاع بود. البته مساوی هم برای ما بهتر از باخت بود و توانستیم یک امتیاز ارزشمند را کسب کنیم.


سرمربی ذوب‌آهن در پاسخ به این سوال که آیا با این تساوی فشار از روی تیم شما برداشته شده است گفت: فشار که در همه بازی‌ها وجود دارد ما از الان به فکر بازی بعد هستیم و تمام تمرکزمان روی بازی بعدی‌مان است. یکسری بازیکنان جدید به تیم اضافه شده است و برای هماهنگی نیاز به زمان داریم. قطعا در آینده می‌توانیم بهتر از این باشیم.


یحیی گل‌محمدی در مورد جذب رامین رضائیان اضافه کرد: شرایط جذب این بازیکن اگر فراهم شود من به ایشان علاقه دارم. اگر واقعا بدانم که او دوست دارد برای ذوب‌آهن بازی کند، برای جذب این بازیکن وارد عمل می‌شویم و روی این بازیکن حساب باز می‌کنیم.

 

یحیی گل محمدی در واکنش به این سوال که خط حمله تیمش با توجه به جدایی کاوه رضایی و حسن زاده کم اثر شده است گفت: این مشکل این فصل نیست و در فصل قبل و حتی قصل قبل تر از آن نیز وجود داشت. ما اکنون بنگستون را داریم که از تمرینات تیمی عقب است و نیاز به تمرینات اختصاصی دارد و باید به شرایط مسابقه برسد. با این حال لیگ سختی شده و بردن در آن سخت است.

 


وی ادامه داد: البته غیبت و مصدومیت قاسم حدادی فر به تیم ما ضربه زده است و کار ما را سخت تر کرده است. او می توانست در عقب زمین به ما کمک زیادی کند و تیم را راه بیندازد که متاسفانه او در اختیار نداریم.

دیدگاه‌ها