کد خبر : 1345457 | 10 مرداد 1395 ساعت 22:54 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

مرفاوی: مجبور هستیم ناهماهنگ باشیم

سرمربی صبای قم هر دو پنالتی اعلام شده در بازی تیمش مقابل پیکان را درست دانست.

مرفاوی: مجبور هستیم ناهماهنگ باشیم

به گزارش "ورزش سه"، صمد مرفاوی در نشست خبری پس از بازی برابر پیکان از عملکرد شاگردانش تمجید کرد اما معتقد بود می‌توانستند نتیجه بهتری بگیرند.

 

مجبور هستیم ناهماهنگ باشیم

این بازی برای هر دو تیم سخت بود؛ پیکان تلاش می کرد بازی را به سود خود تمام کند ولی ما نیز می خواستیم بازی خوبی ارائه دهیم و از فرصت ها استفاده کنیم. ابتدا نمایش خوبی داشتیم ولی بعد از 15 دقیقه دوم در خط میانی به مشکل خوردیم و اجازه دادیم هافبک های حریف صاحب توپ شوند. بعد از آن بازی را کنترل کردیم ولی در نیمه دوم آنها با آوردن مغانلو رو به بازی مستقیم آورد تا از ضربات سر او استفاده کنند که مقداری برای ما مشکل ساز شد. موقعیت هایی در نیمه اول داشتیم که استفاده نکردیم ولی در نیمه دوم پیکان هم صاحب فرصت هایی شد اما مدافعان ما بهتر بودند. در مجموع بازی‌ جذابی نبود. ناگفته نماند تیم ما مجبور است ناهماهنگ باشد. حریف زودتر از ما تمرینات و کارهای تاکتیکی را زود شروع نکرده بود و هنوز هم می گویند کم تمرین کردیم.

 

علت افت صبا در نیمه دوم

ما با 13 جلسه تمرین به بازی صنعت رفتیم و بعد از آن دو جلسه تمرین مفید داشتیم. مجبور هستیم این سبک بازی کنیم تا تیم شرایط بدنی و تاکتیکی‌اش بهتر شود. امیدواریم بعد از چهار هفته و در تعطیلی لیگ سر و سامان به تیممان بدهیم. ممکن است تیم حریف بگوید نیمه دوم روی دروازه حریف بودیم ولی آنها بازی بلند انجام دادند اما در نظر بگیرید تیم ما نیاز به زمان دارد و نو پا است. اگر نیمه دوم شرایط مثل نیمه اول نبود به خاطر تحلیل رفتن بدن نفرات تیم بود.


داوری خوب بود

هر دو پنالتی درست بود چون بازیکن ما ناخواسته توپ به دستش خورد ولی پنالتی ما هم درست بود اما دید خط نگهدار بهتر از آن بود که اعلام کرد اما در این بین برخی بازیکنان پیکان معترض بودند. داوری در مجموع خوب بود و عملکرد بدی نبود.

دیدگاه‌ها