کد خبر : 1345477 | 10 مرداد 1395 ساعت 23:25 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

حسن‌زاده:با آقا یحیی خوش و بش کردم

مهاجم تیم فوتبال سایپا گفت: از لحاظ فنی مورد قبول آقای گل محمدی قرار نگرفتم و خیلی راحت از این تیم جدا شدم.

حسن‌زاده:با آقا یحیی خوش و بش کردم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایمنا، مسعود حسن‌زاده شامگاه امروز پس از تساوی تیمش برابر ذوب‌آهن در ارتباط با بازگشتش به فولادشهر و بازی برابر تیم سابقش اظهار داشت: من 2 سال خاطرات خوبی با ذوب آهن داشتم و با این تیم قهرمان جام حذفی شدم. به هر حال شرایطی به وجود آمد که نتوانستم به اهدافم برسم. از لحاظ فنی تصمیم به جدایی از این تیم گرفتم و خیلی راحت هم جدا شدم چون تفکرات ما به یکدیگر نمی‌خورد.

 


وی ادامه داد: من دوست داشتم در ذوب آهن بمانم و 2 سال در این تیم زحمت کشیدم. من با سایر بازیکنان و کادر مدیریتی ذوب آهن خو گرفته بودم و در طول 2 سال گذشته با لطف مدیریت باشگاه ماندم و مبارزه کردم اما از لحاظ فنی مورد قبول آقای گل محمدی قرار نگرفتم و خیلی راحت از این تیم جدا شدم.


مهاجم سایپا درباره انگیزه زیادش در این بازی گفت: به هر حال همه بازیکنان در بازی‌ برابر تیم‌های سابقشان انگیزه دارند که من هم از این قاعده مستثنی نیستم.


حسن‌زاده در ارتباط با اینکه قبل از آغاز بازی سمت نیمکت ذوب آهن نرفت بیان داشت: من قبل از اینکه بازی شروع شود با آقای گل محمدی و بازیکنان ذوب آهن در رختکن خوش و بش کردم.مهاجم تیم فوتبال سایپا گفت: از لحاظ فنی مورد قبول آقای گل محمدی قرار نگرفتم و خیلی راحت از این تیم جدا شدم.

دیدگاه‌ها