کد خبر : 1345594 | 11 مرداد 1395 ساعت 12:55 | 111K بازدید | 8 دیدگاه

روزهای سخت محمدحسین کنعانی

کمپانی در تیررس انتقادات!

شکست استقلال در برابر استقلال خوزستان محمد حسین کنعانی زادگان را در تیراس انتقادات قرار داده است. بیشتر انتقادات هواداران و جالب اینکه هواداران پرسپولیس هم به خاطر اشتباهات این جوان لقب جالبی به وی داده اند!

کمپانی در تیررس انتقادات!

به گزارش "ورزش سه"، هر چند در بازی با نفت تهران پاس اشتباه محمد حسین کنعانی زادگان موجب شد که حریف گل تساوی را به ثمر برساند اما در بازی با استقلال خوزستان این خط دفاعی استقلال بود که ضعیف عمل کرد و تنها این مدافع مقصر نبود. ضربه بیت سعید به بدن محمد حسین کنعانی زادگان برخورد کرد و راهی دروازه استقلال شد اما توپ اول ارسالی باید توسط مدافع راست دفاع می شده و در ادامه این بازیکن خود را در مسیر توپ قرار داد تا شوت را دفاع کند اما از بخت بدی وی توپ بعد از برخورد به بدن کنعانی زادگان کمانه می کند و وارد دروازه استقلال می شود!


روی گل دوم فاصله بین دو مدافع میانی و تکلی که مدافعان می زنند به حریف کمک کرد که به راحتی به گل برتری دست یابد. جالب اینکه در فوتبال روز دنیا مدافعان از تکل زدن به خصوص در محوطه جریمه منع شده اند به این خاطر مدافع تکلی که می زند اگر خطا هم نباشد ممکن است مهاجم توپ را رد کند و در این صورت مهاجم به راحتی با دروازه با ن خودی تک به تک می شود.


رعایت اصول دفاعی در استقلال بسیار بسیار ضعیف و کمرنگ پیاده می شود و در خیلی از صحنه ها می بینید برتری عددی با استقلال است اما حریف گل را به ثمر می رساند. مثل گل دومی که استقلال خوزستان به ثمر رساند.


کنعانی زادگان تمرکز ندارد. همانند دیگر مدافعان استقلال از جمله وریا غفوری. به نظر نمی رسد کیفیت این دو آن قدر ضعیف باشد که به حریف پاس دهند یا علم به اصول دفاعی نداشته باشند! محمد طیبی یکه از سه نامزد بهترین مدافع در فصل گذشته در بازی با تراکتورسازی یک اشتباه فاحش کرد اما خیلی زود به بازی برگشت.درست بر خلاف کنعانی زادگان.


شاید که کنعانی زادگان می خواسته در این دو بازی جواب مخالفان خود را بدهد و می خواسته خیلی خوب بازی کند اما نمایشش مثل دیگر مدافعان استقلال در این بازی ضعیف بود! بی شک اگر وی در تیم ملوان بازی می کرد توپ بازی با نفت را خیلی آرام با ضربه سر دفاع می کرد و به هوا نمی پرید که ضربه نمایشی بزند.


کنعانی برای بازگشت به روزهای خوب باید ساده و ابتدایی بازی کند.

دیدگاه‌ها