کد خبر : 1345609 | 11 مرداد 1395 ساعت 13:47 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

ترابی: گلی که خوردیم تقصیر هیچ‌کس نبود

مهدی ترابی بازیکن تیم فوتبال سایپا می‌گوید در لیگ‌برتر 3 گل زده است که هر سه آنها به ذوب‌آهن بوده است.

ترابی: گلی که خوردیم تقصیر هیچ‌کس نبود

به گزارش "ورزش سه"، هافبک سایپا درباره گلزنی‌اش مقابل ذوب‌آهن گفت: قبل از بازی با آقای سجادی مربی دروازه‌بان‌هایمان گفته بودم که من در بازی با ذوب‌آهن گل می‌زنم. در کل لیگ 3 گل به ثمر  برساندم که هر سه آنها را به ذوب‌آهن زدم. از به گلزنی‌ام خوشحالم اما متاسفانه در نهایت در دقایق پایانی گل خوردیم که ان‎شاءالله در بازی بعد بتوانیم عملکرد بهتری داشته باشیم تا برنده از زمین خارج شویم.


وی در ادامه افزود: ذوب‌آهن در این بازی عملکرد خوبی داشت اما متاسفانه ما بعد از گلزنی عقب کشیدیم و همین امر باعث شد تا گل از حریف دریافت کنیم. باید سعی می‌کردیم در ادامه گلزنی حملات‌مان را بیشتر می‌کردیم. امیدوارم در بازی مقابل سیاه‌جامگان بتوانیم شرایط را به سود خودمان کنیم و هر چه زمان می‌گذرد به نسبت تیم به هماهنگی بهتری دست پیدا می‌کند.  


او درباره گلزنی ذوب‌آهن و اینکه چه شد بازی با نتیجه تساوی به پایان رسید خاطرنشان کرد: وقتی یک تیمی گل دریافت می‌کند از حمله تا خط عقب مقصر هستند و نمی‌توان تقصیر را برگردن کسی انداخت. گل ذوب‌آهن از روی یک ضربه ایستگاهی توسط بازیکن باتجربه‌ای مثل رجب‌زاده به ثمر رسید.


ترابی در خصوص ابزار ناراحتی فرکی هم گفت: ما یک ـ صفر جلو بودیم و آقای فرکی هم حق دارند که خیلی از این نتیجه راضی نباشند. اما همانطور که خود ایشان گفتند سایپا نیاز به زمان دارد، ما چند بازیکن جدید به تیم اضافه کردیم که قطعا به مرور زمان با تیم هماهنگ‌ خواهند شد و نتایج خوبی کسب کنیم.

دیدگاه‌ها