کد خبر : 1345615 | 11 مرداد 1395 ساعت 14:03 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

آقاخان: پیکان پیر نیست باتجربه است

پیکان در بازی مقابل صبا تنها یک امتیاز کسب کرد که آن با پنالتی‌ای که توسط مرتضی آقاخان به ثمر رسید.

آقاخان: پیکان پیر نیست باتجربه است

به گزارش "ورزش سه"، مرتضی آقاخان درباره نتیجه‌ای که کسب کردند گفت: بازی‌های اول بدن‌ها سنگین است و به آن صورت نمی‌توان در زمین دوید. البته روز به روز تیم به شرایط خوبش نزدیک می‌شود. نسبت به بازی گسترش خیلی موقعیت به دست آوردیم فقط در ضربات آخر اگر کمی دقت می‌کردیم می‌توانستیم 3 امتیاز را کسب کنیم که متاسفانه نشد.


او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه گفته می‌شود میانگین سنی پیکان بالاست و این تیم به همین دلیل نتیجه لازم راکسب نمی‌کند اینطور توضیح می‌دهد: تیم پیکان بیشتر از اینکه میانگین سن و سال بالایی داشته باشند، از بازیکنان باتجربه سود می‌برد. سال گذشته تیم پیکان خیلی جوان بود اما امسال طبق سیاست‌های باشگاه بازیکنان باتجربه جذب شدند که باز هم در جمع‌مان بازیکنان جوان بسیار حضور دارند. این تجربه لازم بود که به تیم تزریق شود و حضور بازیکنان باتجربه‌ای مثل آقای احمدی، برهانی، حمودی و ... به کسب نتیجه تیمی کمک می‌کند.


وی در ادامه درباره عدم حضورش در هفته گذشته و پنالتی‌ای که این هفته به ثمر رساند خاطرنشان کرد: پیش از بازی گسترش در تمرینات مصدوم شدم و طبق نظر کادرپزشکی و آقای جلالی در ترکیب نبودم. اما در این بازی به صورت فیکس در کنار آقای برهانی بازی کردم که توانستم یک گل یک امتیازی برای تیمم به ثمر برسانم. البته گلی که به ثمر رساندم، پنالتی بود و زحمت سایر بچه‌های تیم بود که توانستم این پنالتی را به گل تبدیل کنم. موقعیت‌های بسیاری را از دست دادیم و باید با پیروزی زمین بازی را ترک می‌کردیم که با بی‌دقتی توپ‌هایمان را به گل  ننشست.


آقاخان درباره کار کردن با مجید جلالی نیز  گفت: 4 سالی که در پیکان حضور داشتم با مربیان بسیاری کار کردم، معتقدم هر مربی طرز تفکر خودش را دارد و باید بتوانی خواسته‌های مربی‌هارا برآورده کرد و با طرز تفکراتشان خودت را عادت بدهی. آقای جلالی در این سال‌ها جوان‌های خوبی را به سطح اول فوتبال ایران معرفی کردند.


وی در پایان در خصوص هم‌پست بودن با آرش برهانی افزود: در حال حاضر با سیستم 2 مهاجم بازی می‌کنیم و این نیست که من جایگزین آقای برهانی باشم ایشان در بازی مقابل صبا در نیمه اول مصدوم شدند و بیرون رفتند. بازی مقابل گسترش هم تک مهاجم بازی کردیم و هر بازی پست‌هایمان به دستور سرمربی تغییر می‌کند.

دیدگاه‌ها