کد خبر : 1345637 | 11 مرداد 1395 ساعت 15:14 | 3.8K بازدید | 0 دیدگاه

نگاه فدراسیون به داوران خانم مانند آقایان است

عنایت: اجرای قوانین داوری سخت است

رئیس دپارتمان داوری گفت: دانستن قوانین داوری کار سختی نیست اما اجرای آن سخت است باید داوران با اجرای قوانین صحیح سطح داوری را ارتقا دهند.

عنایت: اجرای قوانین داوری سخت است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مسعود عنایت گفت: در این دوره شاهد حضور داوران از اکثر استان‌های کشور هستیم و امیدوارم با دقت و تجربه‌ای که داوران در عرصه داخلی دارند، بتوانند قضاوت‌های خوبی را انجام دهند. به هر حال برگزاری چنین دوره هایی باعث پیشرفت و هماهنگی هرچه بیشتر در نحوه قضاوت داوران می شود و دانش داوران را افزایش و میزان سطح آمادگی آنها توسط تست آمادگی جسمانی مورد ارزیابی قرار می گیرد.


وی افزود: برگزاری دوره های توجیهی پیش از فصل به داوران کمک می کند با تجزیه و تحلیل فیلم ها و اشتباهات ناخواسته ای که در حین بازی رخ می دهد، آنها را رفع کرده و در بازی‌های آینده عمکلرد بهتری داشته باشند. من از شرکت کنندگان می خواهم از این فرصت ها به صورت بهینه ای در بعد فنی و اجرایی استفاده کنند و با اشتباهات کمتری قضاوت دیدارها را داشته باشند.


رئیس دپارتمان داوری اظهار داشت: نگاه فدراسیون به داوران خانم مانند آقایان است و تمام دوره هایی پیش از فصل که برای آقایان در رشته های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی برگزار کردیم، برای خانم ها این کلاس های توجیهی را در نظر گرفته ایم. پس از فوتبال ساحلی از 15 تا 18 مردادماه برای داوران لیگ برتر فوتسال این دوره ها را انجام می دهیم.


 

دیدگاه‌ها