کد خبر : 1345640 | 11 مرداد 1395 ساعت 15:29 | 24.3K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو

ملی پوش فرانسوی در لیست خرید بارسا

پیر آندره ژینیاک، مهاجم تیم ملی فرانسه، یکی از گزینه های بارسلونا برای تقویت خط حمله این باشگاه است.

ملی پوش فرانسوی در لیست خرید بارسا

به گزارش "ورزش سه"، بارسا در تلاش است تا پیش از 20 مرداد یک مهاجم جدید به خدمت بگیرد و برای این منظور روی گزینه های زیادی در حال تحقیق است. هنوز مشخص نیست که بارسلونا برای جذب مهاجم چهارم خود به بازیکنان جوان و آینده دار دید مثبت دارد یا به بازیکنان مسن و با تجربه.

 

1130665

 

آندره گومز، باکا و مانژوکیچ،نام هایی بودند که از سوی رسانه های نزدیک با باشگاه بارسلونا در چند روز اخیر در لیست خرید آبی اناری ها قرار گرفته اند با این حال سفر مدیر ورزشی بارسلونا به برزیل، گمانه زنی ها را روی جذب سه مهاجم جوان برزیلی به نام های گابریل ژسوس، گابریل باربوسا و لوکاس لیما متمرکز کرده است.

 

امروز در همین رابطه موندودپورتیوو ادعا کرد که مسئولان بارسا تماس هایی با ژینیاک برقرار کرده اند و بصورت جدی به جذب این ملی پوش فرانسوی فکر می کنند.

ژینیاک 30 ساله، سال گذشته از مارسی به تیگرس مکزیک پیوست و توانسته در این تیم حضور درخشانی داشته باشد بطوریکه از سوی دشان برای یورو 2016 در لیست نهایی تیم ملی فرانسه قرار گرفت و در بیشتر بازی ها به عنوان مهاجم جانشین وارد زمین شد؛ از جمله در بازی فینال برابر پرتغال که یک توپ او نیز دقیقه 90 با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد.

 

دیدگاه‌ها