کد خبر : 1345646 | 11 مرداد 1395 ساعت 15:57 | 66K بازدید | 0 دیدگاه

فاطمی:پرسپولیسی هستم زیر نظر یک استقلالی

صبا در رقابت مقابل پیکان با نتیجه یک ـ یک هفته دوم را به پایان رساند.

فاطمی:پرسپولیسی هستم زیر نظر یک استقلالی

به گزارش "ورزش سه"، علی فاطمی در خصوص جدایی‌اش از پرسپولیس و حضورش در صبا گفت: شرایطم در صبا  به نسبت حضور در پرسپولیس بهتر است و حداقل فیکس بازی می‌کنم علاوه بر آن شرایط مالی‌اش هم خوب است. بیشتر به دلیل فیکس بازی کردن و با توافق از جمع سرخپوشان جدا شدم و به صبا آمدم. این احتمال و جود داشت که در جمع سرخپوشان بمانم و به میدان بروم ولی این قضیه 50 ـ 50 بود و باید منتظر می‌ماندم تا رخ دهد. در سنی نیستم که بخواهم ریسک کنم و یکسال دیگر در آنجا بمانم و پشت دروازه تمرین کنم که آیا یک بازی به من می‌رسد یا نه.


او درباره تیم سابقش هم نظرش را اینگونه بیان کرد: پرسپولیس با جذب بازیکنان موثر و علاوه بر آن با بازگشت مهدی طارمی و رامین رضائیان تیم یکدست‌تر و پخت‌تری را ساخته است. بازیکنانی که سال گذشته در پرسپولیس بودند ثابت شده‌اند و امسال بیشتر برای تغییر رکوردهایشان به میدان می‌روند.


وقتی از او سوال می‌کنیم کار کردن  زیرنظر سرمربی استقلالی چطور است پاسخ داد: تجربه کار با آقای مرفاوی را نداشتم و ایشان را مربی بادانشی دیدم. مهم نیست که زیرنظر چه کسی کار می‌کنی  وشاگرد کدام مربی هستی. به نظرم اینکه پرسپولیس باشی و زیرنظر یک مربی استقلالی کار کنی هیچ مشکلی نیست.


او درباره انگیزه بازی‌اش مقابل تیم سابقش خاطرنشان کرد: اگر در بازی پرسپولیس به میدان بروم، بازی خودم را انجام می‌دهم و هرچه در توانم است را به کار می‌بنددم. برایم خیلی فرق نمی‌کند مقابل چه تیمی قرار است بازی کنم، همه بازی‌ها برای من یکجور است. اگرچه چون تیم سابقم بود انگیزه‌ام به نسبت سایر بازی‌ها بیشتر خواهد بود اما من در تمام بازی‌ها تلاشم را برای کسب برد به کار خواهم بست.


بازیکن صبا درباره بازگشتش به پرسپولیس هم گفت: پرسپولیس تیمی بود که در آن بازی کردم و قطعا دوست دارم یک روز به این تیم برگردم ولی این اتفاق زمانی رخ خواهد داد که آنها بخواهند در آنجا حضور داشته باشم. اگر هم نخواهند که به آنجا بروم در تیمم حالا هرکجا که باشم خواهم ماند.

دیدگاه‌ها