کد خبر : 1345715 | 11 مرداد 1395 ساعت 18:59 | 83.5K بازدید | 0 دیدگاه

ریزه اسپور از بازیکنان ایرانی اش شکایت می کند

گزارش سی ان ان ترک علیه رضاییان و طارمی

وبسایت سی ان ان ترکیه با انتشار گزارشی درباره دو بازیکن ایرانی سابق ریزه اسپور، خبر از شکایت و اقامه دعوی علیه این دو بازیکن به فیفا داده است.

گزارش سی ان ان ترک علیه رضاییان و طارمی

به گزارش "ورزش سه"، در گزارش این رسانه ترک زبان به نحوه جدایی مهدی طارمی و رامین رضاییان اشاره شده است. سی ان ان با انتشار کدهایی از اینستاگرام این دو بازیکن دلایل مختلفی را برای جدایی شان برشمرده که شامل مسائل مربوط به طرفداران و البته ماجراهای سیاسی حاکم بر ترکیه طی روزهای گذشته بوده است.


در پایان این گزارش تاکید شده که ریزه اسپور علیه این دو بازیکن ایرانی به فیفا شکایت خواهد کرد. این در حالی است که ریزه هیچ بیانیه رسمی تاکنون در این زمینه منتشر نکرده است و البته آنطور که گفته شده، جدایی رامین رضاییان بعد از توافق صورت گرفته است.

 

این در حالی است که رامین رضاییان بعد از جدایی از ریزه اسپور ادعا کرد که این توافق با رضایت طرفین صورت گرفته است و وی قرارداد خود را با باشگاه ترکیه فسخ کرده است و روال طی شده، قانونی بوده است.

 

همچنین باشگاه پرسپولیس بارها ادعا کرده است که در مورد موضوع پیوستن طارمی هیچگونه ابهامی وجوود ندارد و آقای گل فصل گذشته لیگ برتر، کاملا از طریق قانونی و با جلب رضایت باشگاه مذبور به جمع بازیکنان قرمزپوشان پیوسته است.

 

با این تفاسیر، باید منتظر ماند که آیا ادعای این رسانه مبنی بر شکایت ریزه اسپور از دو بازیکن ایرانی سابق خود صحت دارد یا خیر.

دیدگاه‌ها