کد خبر : 1345745 | 11 مرداد 1395 ساعت 20:56 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

خطیبی: اشتباهات ترکی سهوی بود

سرمربی ماشین سازی اعتقاد دارد امروز بهترین داور ایران با اشتباه سهوی باعث شد که تیمش نتواند پیروز شود.

خطیبی: اشتباهات ترکی سهوی بود

به گزارش "ورزش سه"، رسول خطیبی در کنفرانس خبری بعد از بازی با گسترش فولاد پاسخ خبرنگاران را داد.


از گسترشی‌ها تشکر می‌کنم
از مسئولان تیم گسترش فولاد تشکر می‌کنم چراکه با  وجود اینکه ما میزبان بودیم با ما راه آمدند و اجازه دادند بازی ما در استادیوم بنیان دیزل برگزار شود. ما در نیمه اول بسیار خوب کار کردیم و 3، 4 موقعیت خوب را به دست آوردیم که اگر دقت می‌کردید در همان نیمه اول کار این تیم را تمام می‌کردیم. اما در نیمه با اخراج بازیکنمان کار برایمان سخت شد و با این حال باز هم تلاش کردیم فوتبال خودمان را بازی کنیم.


برای هر دقیقه از بازی برنامه خودمان را داشتیم
من باید این موضوع را بگویم که روی دقیقه دقیقه بازی برنامه داشتیم و تمام نقاط قوت گسترش فولاد را به خوبی می‌شناختیم. فکر می‌کنم در نیمه اول بسیار خوب بازی کردیم و همانطور که گفتم باید در نیمه اول کار را تمام می‌کردیم. البته این را بگویم که گسترش تیمی است که برای لیگ قهرمانان آسیا بسته شده است و شرایطش با ماشین سازی که تازه به لیگ‌برتر آمده فرق داشت.


بهترین داور ایران اشتباه سهوی کرد
واقعا آقای ترکی بهترین داور ایران است و من فکر نمی‌کردم که بهترین داور ایران این اشتباهات را انجام بدهد. در نیمه اول سامان نریمان‌جهان به زمین افتاد و به نظر من آن صحنه صددرصد خطای پنالتی بود. همچنین دو کارت زردی که به بازیکن ما داده شده هیچ کدام صحیح نبود و در نیمه دوم سامان نریمان‌جهان در آفساید نبود و داور گل ما را به اشتباه نادرست اعلام کرد. البته باز هم می‌گویم که داور هم انسان است و ممکن است اشتباه کند و این اشتباهات سهوی بود.


در مورد آندو ریسک نکردم
آندو مثل تمام بازیکن‌های ما است و چون بدنش صددرصد آماده نبود به او بازی ندادم اما در نیمه دوم چه عقب بودیم و چه جلو بودیم به او بازی می‌دادیم تا این بازیکن در بازی بعدی در شرایط مسابقه قرار بگیرد.


طرفدارهای ماشین سازی ما را حمایت می‌کنند
من از همین تعداد تماشاگری که امروز شاهد بازی ما بودند، تشکر می‌کنم. چراکه فکر می‌کنم آنها وقتی لیگ حساس شود حتما حمایت بیشتری از ما می‌کنند. ماشین سازی بعد از 20 سال به لیگ‌برتر آمده و تماشاگران این تیم را دوست دارند.


نیاز باشد بازیکن می‌گیریم
باید چند هفته از بازی‌ها بگذرد تا ببیبنم در چه پست‌هایی نیاز به بازیکن داریم و در صورت لزوم بازیکن جذب کنیم. البته بازیکنان خارجی به ما اضافه شدند که کیفیتشان مناسب است.

دیدگاه‌ها